18-08-2010, 14:40 PM
(17-08-2010, 01:27 AM)Regardman Kirjutas: Aavule, miks Haapsallu ja Paidesse peamiselt vaid Tlnas üle xxx xxx km sõitnud busse viidi?
Täpselt ei mäleta aga enne 80 aasta olümpiat olid Haapsalus LAZid ja ikka uued ja võibolla mõni juhtus vanana ka tulema. Kahtlustan, et need vanemad olid kaasa saadud 6. autobaasist ületulekul TAKi alla. See pidi ikka kaua enne 74-ndat toimuma. Enne olümpiat lubati, et ükski buss pole vanem kui vist 10 aastat ja 700000 km. Siis algas ümberrelvastumine vedruikaruste (255) peale Neid tuli algul uusi ja millalgi anti ka vanu. Kas mitte nii ei olnud, et enne 80 aastat oli brigaadis 8 bussi ja need olidki kõik uuest peast saadud. Kui tekkis vajadus brigaadi laiendada 10 bussini, siis anti algul 3593? (igatahes oli ta veel valge st. ülal valge all punane) inturisti kolonnist millel läbisõit 5-6 sada või oli isegi 4 sadatuhat aga selle eest aastaid vist mingi 14. Sellele sai ise tehtud õhupaagist summuti paremale pardale (orig oli käigukasti alt nelikanttoruga vasakul) , mis linnavahel majaseintelt eriti hästi madalalt tagasi kõlas. Paarimees hankis Ðkoda trolli valge rooli (ei lähe päikesest tuliseks aga jätab käed kergelt kriidiseks), see valge rool läks koos 3098-ga pankrotti. Vahepeal tuli sõita miljoni ja rohkem läbinud 250-tega 3022 ja 3025, alles siis kui Eesti riik oli sündimas ja Moskvast viimased bussid eraldati sain 3098-l ise järgi käia.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.