23-08-2010, 17:49 PM
Härrased,selge see, et tänapäeva lennukiehituse tehnoloogia on isevalmistajale kodustes tingimustes utoopia.Nagu olen eelnevast järeldanud, vaieldakse just sellest lähtudes.
Amatöörlennumasinaid on maailmas ehitatud kogu aeg ja siin pole midagi võimatut, nagu siin mõned väidavad. Ka kõrgema pilotaazi vigureid teha kannatavad lennukeid on tehtud.
Näiteks kui võtta 30-ndate sport- või turismimudel, puitkonstruktsiooniga ja valida ning testida samasugune ehitusmaterjal ning samadel tingimustel, nagu tolleaegsed eeskirjad ette nägid siis on see kõik kodus tehtav, ei pea sugugi sm. Jakovlevi konstrueerimisbürood võtta olema, Tupolevist rääkimata, kuna seal kasutati juba duraali.
Ja lõpetuseks, seda kõike on eestis tehtud 30-ndatel ja ka hiljuti veel ning küsiksin nüüd, et palju siis surma on saadud? Loomulikuks pean, et kellel lennunduses "käsi sees" pole , ärgu siin vanaema tasemel sõna võtku, tulevane lennukiehitaja aga astugu kõigepealt lennuklubisse ning seal tegutsedes saab nii mõnigi asi selgemaks.
Edu! Veteran.
Amatöörlennumasinaid on maailmas ehitatud kogu aeg ja siin pole midagi võimatut, nagu siin mõned väidavad. Ka kõrgema pilotaazi vigureid teha kannatavad lennukeid on tehtud.
Näiteks kui võtta 30-ndate sport- või turismimudel, puitkonstruktsiooniga ja valida ning testida samasugune ehitusmaterjal ning samadel tingimustel, nagu tolleaegsed eeskirjad ette nägid siis on see kõik kodus tehtav, ei pea sugugi sm. Jakovlevi konstrueerimisbürood võtta olema, Tupolevist rääkimata, kuna seal kasutati juba duraali.
Ja lõpetuseks, seda kõike on eestis tehtud 30-ndatel ja ka hiljuti veel ning küsiksin nüüd, et palju siis surma on saadud? Loomulikuks pean, et kellel lennunduses "käsi sees" pole , ärgu siin vanaema tasemel sõna võtku, tulevane lennukiehitaja aga astugu kõigepealt lennuklubisse ning seal tegutsedes saab nii mõnigi asi selgemaks.
Edu! Veteran.
Tervitab Veteran.