23-08-2010, 18:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2010, 18:15 PM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Heh, hullult hea, et Francis Charles Chichester ei lugenud meie foorumit enne, kui ta oma lennumasinaga Jaapani kohal alla sadas ja seejärel totaalsetest rusudest taastas oma lennuki, kasutades puitu, traati ja kohalikust külapoest ostetud riiet. Oleks ta lugenud, siis oleks sooloreis ümber maailma lõpetamata jäänud ja vend oleks surmani mõnes Inglismaa p-neuroloogiahaiglas istunud ja õudusvärinatega kujutlenud, mis oleks jätkamise korral juhtunud 
Nõus sellega, et ilma mingitki ettekujutust omamata ära roni lennumasinat ehitama, aga siinne suhtumine meenutab kohati esimese teleka jõudmist kolkakülla, kus seda peeti ufode kätetööks. Pole vaja lennumasinate ehitamist üle demoniseerida, mitmed külasepad (kellest mõnd on ka siin foorumis mainitud) on sellega ka Eestis (rääkimata välismaast) hakkama saanud, mõned ka vigu teinud ja selle käigus viga saanud. Jah, jupid peavad ka kerglennukil olema kvaliteetsed, aga kõikvõimalikud standardid, nõuded iga polt enne tehasest väljumist ultraheli- jm läbivalgustamiste teel kolmekordselt üle kontrollida täidavad siiski seda eesmärki, et lennuki detailid paarisajatuhande (või paarikümne?) lennutunni möödudes ei hakkaks vibratsioonile jm mõjuritele järele andma. Ja õigustatult, sest tööstuslikud lennumasinad on niipalju keerukamad, et nende iga detaili lennueelne visuaalne kontroll ja koputamine ei tule kõnealla ja lennutunde koguneb eluea jooksul väga palju. Küll võib visuaalset ja silmahambaga kontrollimist rahulikult teha kerglennukitega, millel pealegi eluea jooksul koguneb lennuTUNDE, mitte tuhandeid tunde. Ehk mida ma öelda tahan- kes peab telepurki roheliste mehikeste kätetööks võib oma arvamuse juurde jääda, keegi ei sunni tulema foorumisse ja tegema n+1 OT postitust. Miks OT? Sest minu tagasihoidlikku arvamust mööda on teema "kuidas saab" mitte "kas oled lollakas vääää"
UGH, Over and out!

Nõus sellega, et ilma mingitki ettekujutust omamata ära roni lennumasinat ehitama, aga siinne suhtumine meenutab kohati esimese teleka jõudmist kolkakülla, kus seda peeti ufode kätetööks. Pole vaja lennumasinate ehitamist üle demoniseerida, mitmed külasepad (kellest mõnd on ka siin foorumis mainitud) on sellega ka Eestis (rääkimata välismaast) hakkama saanud, mõned ka vigu teinud ja selle käigus viga saanud. Jah, jupid peavad ka kerglennukil olema kvaliteetsed, aga kõikvõimalikud standardid, nõuded iga polt enne tehasest väljumist ultraheli- jm läbivalgustamiste teel kolmekordselt üle kontrollida täidavad siiski seda eesmärki, et lennuki detailid paarisajatuhande (või paarikümne?) lennutunni möödudes ei hakkaks vibratsioonile jm mõjuritele järele andma. Ja õigustatult, sest tööstuslikud lennumasinad on niipalju keerukamad, et nende iga detaili lennueelne visuaalne kontroll ja koputamine ei tule kõnealla ja lennutunde koguneb eluea jooksul väga palju. Küll võib visuaalset ja silmahambaga kontrollimist rahulikult teha kerglennukitega, millel pealegi eluea jooksul koguneb lennuTUNDE, mitte tuhandeid tunde. Ehk mida ma öelda tahan- kes peab telepurki roheliste mehikeste kätetööks võib oma arvamuse juurde jääda, keegi ei sunni tulema foorumisse ja tegema n+1 OT postitust. Miks OT? Sest minu tagasihoidlikku arvamust mööda on teema "kuidas saab" mitte "kas oled lollakas vääää"
UGH, Over and out!