25-08-2010, 00:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2010, 08:33 AM ja muutjaks oli kass.)
(25-08-2010, 00:20 AM)valdo Kirjutas:(25-08-2010, 00:01 AM)kass Kirjutas: ... mis on need "muud konstruktiivsed osad"...
Leistangi kuju, raami sisemuhvid, raaminumbri asukoht ja numbriraudade ðrift. Ja kitsad kuldsed paarisjooned mustal raamil.
(25-08-2010, 00:01 AM)kass Kirjutas: ... ja millised olid "ebatavalised" meeste Husqvarnad ?
Näiteks eest 20" rattaga ja veoplatvormiga kaubaveoratas. Ja vanemad (enne-1933) isendid, mida siia sattus palju vähem kui 1930ndate lõpul.
Ebatavalisemad (Eesti vaates) on ka pruunid, beeþid ja punased Husqvarnad (minu erakogus õnneks kõik nimetet variandid olemas).
Osava demagoogina oled vastusega muidugi hakkama saanud. Aga...sisemuhvid rootsi toodangu puhul ei ole sugugi üheselt hsq teema, numbrite "ðrifti!" mina küll sellelt pildilt oma arvutiga välja ei loe, ja kas Sul on enne 33 aasta meeste hsq-sid võrdluseks...ja ega lenks ka neil rootslastel nii väga ei erinenud - kui aus olla ?
Kaubaveo ratas on ikkagi kaubaveo ja mitte "meeste ratas", seda kindlasti,

No Sa ikka paned nende "tavaliste", ülimasstoodetud " jne liigitustega....

Teemaalgatajale - see 26"" ratastega Wiklund on tõesti huvitav teema ja siiani segane asi.
Lugesin nüüd hommikul kainema peaga postituse üle, parandasin mõne kirjavea ja tõdesin, et poleks vist vaja niipalju Valdo juttude peale õiendada.
Aga vist on ikkagi tarvis, selleks et võidelda ohtliku ja ajaloos korduvalt nähtud isikukultuse tekkimise vastu!
