08-09-2010, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2010, 00:34 AM ja muutjaks oli janz.)
Aitäh!
Võhiklik küsimus, aga kas tänapäeval on neid originaalveljele sobivaid rantäärisega kumme veel võimalik kusagilt soetada? Ja kui pole, siis kas on mõistlik jätta rattale alla olemasolev (võõras) velg ja üritada see viimistleda võimalikult originaalilähedaseks?
Siin paistavad kodarad tsingitud ja astmelise üleminekuta olema, kas ka hilisemad? Mis aastast ratas ise pärineb?
Huvitav, kas selline esiporilaua embleem oli omane ka teistele Monarki mudelitele (s.h Cyklonile)? Sinul paistab igatahes väga nooblite detailidega jalgratas olema, kas võis olla "luksusmudel"?
Lugupidamisega,
Jan
valdo Kirjutas:Tõenäoliselt ei ole algsetele rantäärisega rehvidele mõeldud velgedele nõukaaegsed traatäärisega 622x40 kummid peale läinud (rantrehvile mõeldud velje läbimõõt veidi varieerus), mistõttu võeti ette rataste/velgede vahetus.
/.../
Niiviisi ehitati 1960-70ndatel ümber massiliselt jalgrattaid, kuna see oli periood, mil kaubandusvõrgus ei olnud enam kui 10 aastat enam rantäärisega kumme saada olnud, vanad kummid sõideti aga läbi.
Võhiklik küsimus, aga kas tänapäeval on neid originaalveljele sobivaid rantäärisega kumme veel võimalik kusagilt soetada? Ja kui pole, siis kas on mõistlik jätta rattale alla olemasolev (võõras) velg ja üritada see viimistleda võimalikult originaalilähedaseks?
kass Kirjutas:http://i54.tinypic.com/2e5430o.jpg
Siin paistavad kodarad tsingitud ja astmelise üleminekuta olema, kas ka hilisemad? Mis aastast ratas ise pärineb?
kass Kirjutas:http://i55.tinypic.com/1fbp85.jpg
Huvitav, kas selline esiporilaua embleem oli omane ka teistele Monarki mudelitele (s.h Cyklonile)? Sinul paistab igatahes väga nooblite detailidega jalgratas olema, kas võis olla "luksusmudel"?
Lugupidamisega,
Jan