10-09-2010, 11:00 AM
Mure siis järgmine. Juhtus kunagi selline lugu, et pealkirjas mainit masinal läks katki hammas rihm mille tulemusena jäi vanast mootorist alles põhimõtteliselt ainult mootoriplokk. Remonti tegi esindus ja see võttis aega üle kuu aja ja läks maksma ca 20 tuhat. Peale remonti sai sõita ca 40 tuhat ja jälle probleem hammasrihmaga. Seekord rihm küll ei rebenenud aga kaant maha võttes avastasime, et rihm on peal tagurpidi ja rihma laiuseks max 1,5 cm. Mootorit pole veel lahti võtnud seega sisukohta andmed puuduvad. Arvestades eelmist korda siis erilist lootust sisule ei pane. Kuna neljast mulle teadalolevast sama marki autost kolmel on olnud ka sama jama siis hakkasin uurima mootori vahetamise võimalusi. Üks sama asjaga kimpus olnud mees rääkis, et tema pani enda masinale peale Mitsu Eclipse (1991 aasta) mootori. Kõik kinnitused ja pumbad ja pistikud jne pidid klappima üks ühele. Hakkasin siis otsima Eclipse mootorit. Üks tark arvas, et Eclipsel on jällegi sama mootir mis mingi aasta Galantil. Kuna see teema minujaoks suht tume maa siis nüüd paluksingi tarkade klubilt nõu, et mis ma nüüd edasi peaks tegema. Kas otsima Eclipse mootorit või Galanti mootorit?
Terv. Grahv
Terv. Grahv