14-09-2010, 12:57 PM
Mobilisti 5/2010 (juhul kui on ikka silmas peetud toda soomekeelset ajakirja - pole võõrkirjandses niivõrd tugev) numbris, silmasin, ainult plekikabiiniga ja puu-ustega variandi kahte fotot.
Ehitamine on jätkuvalt põnev. Sai siin peenfiltrit valmistatud, õnneks neid toorikuid jagub tervele autopargile. Ei tea millele elemendid täpselt kuuluvad - igaljuhul tuleb filtripakki lühemaks teha. Mõnel harval korral vett tilgutanud veepump sai vahetatud tutt-uue vastu. Samuti sai külge polditud uus jämepuhastusfilter. Uus karburaator K-22G kah. Uus klaaskupliga bensiinipump jääb ootama aega, mil külge läheb ka sobiv kollektor. Mootor tahab sissetöötamist - nimelt kipub süüte väljalülitamisel, koheselt "nõks" seisma jääma. Mingeid üleliigseid (pool)pöördeid ei esine. See-eest peaks aga mootor tugev olema...
Kui keegi puukabiini kataloogi omanik, oleks nii lahke ja viitsiks vaadata, mis on poritiiva varuosakood - oleks ääretult tänulik. Sooviks seda nimelt võrrelda järgmise generatsiooni omaga. Väheusutav, et need klapivad. Nagu enamus detaile - on ka poritiivad teistsuguse kujuga. Sellega olen ma aga tegelikult juba väikestviisis harjunud - kõik tuleb valmistada käte vahel või põlve otsas. Ongi põnevam
Ehitamine on jätkuvalt põnev. Sai siin peenfiltrit valmistatud, õnneks neid toorikuid jagub tervele autopargile. Ei tea millele elemendid täpselt kuuluvad - igaljuhul tuleb filtripakki lühemaks teha. Mõnel harval korral vett tilgutanud veepump sai vahetatud tutt-uue vastu. Samuti sai külge polditud uus jämepuhastusfilter. Uus karburaator K-22G kah. Uus klaaskupliga bensiinipump jääb ootama aega, mil külge läheb ka sobiv kollektor. Mootor tahab sissetöötamist - nimelt kipub süüte väljalülitamisel, koheselt "nõks" seisma jääma. Mingeid üleliigseid (pool)pöördeid ei esine. See-eest peaks aga mootor tugev olema...
Kui keegi puukabiini kataloogi omanik, oleks nii lahke ja viitsiks vaadata, mis on poritiiva varuosakood - oleks ääretult tänulik. Sooviks seda nimelt võrrelda järgmise generatsiooni omaga. Väheusutav, et need klapivad. Nagu enamus detaile - on ka poritiivad teistsuguse kujuga. Sellega olen ma aga tegelikult juba väikestviisis harjunud - kõik tuleb valmistada käte vahel või põlve otsas. Ongi põnevam
