15-09-2010, 19:20 PM
Oli ta tõesti enne Intsu oma.
Mis ma taga edasi teen? Põllurallikat ilmselt ei tee ja romuralli huviline ma ka ei ole, seega jääb veel võimalus ta taastada. Vaikselt kogun ja taastan puuduvaid osi ja kui eelmine projekt valmis saab ju siis hakkan tõsisemalt asjaga tegelema.
Kirjutamine ei ole just mu lemmiktegevus, seepärast üritan siin oma tegemisi suhteliselt lühidalt kirjeldada.
Kui ma millestki valesti aru olen saanud, siis parandage mind. Kuna enamus Pobedaga seonduv info on vene keeles ja mina suudan venekeelset raamatut rahuldavalt veerida ja tähendust tean vaid üksikutele sõnadele on päris tõenäoline, et millestki valesti aru olen saanud.
Mõõdund nädalavahetus sai pobi alt ja pealt survepesuriga ära pestud. Peale pesu sai auto põhjaalusest mingi ettekujutuse, enne ei paistnud paksu tolmukihi alt midagi. Survepesu mõjul tuli maha valge värv ja auto muutus halliks. Rohekas hall on ta olnud ka tehasest väljudes, hiljem on ta värvitud tumesiniseks, siis jälle halliks ja lõpuks valgeks. Esimene osa autost on säilinud väga hästi. Ainult tulemüüri on ratsitud auk salongiradiaatori torudele. Põhja on siit-sealt lapitud ja küljekarbid on loomulikult kellegi omalooming. Tagumine osa on natuke nukram. Tagumiste porikoobaste alt servast on gaasikeevitusega umbes 15cm riba maha võetud ja asendatud sirge plekiga, selle triibulise osa taastamine saab keeruline olema. Lisaks on ta tagant kunagi pihta saanud. Ilmselt on ka seetõttu pakiruumi luuk uuemalt autolt. Tagumised poritiivad on päris hävinenud. Tagumine kõver, auklik ja keevitatud stange võib isegi autoga samast ajast pärineda. Kunagi on vahetatud ka mõlemad esimesed poritiivad 2 seeria poritiibade vastu. Samuti ei tundu ükski uks originaalne olevat.
Peale pesu nägi Pobi välja selline.
![[Pilt: orig_23768741_LDfR.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768741_LDfR.jpg)
![[Pilt: orig_23768739_yF0t.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768739_yF0t.jpg)
Kapott on autol tõesti kahest osast. Samuti on katus tükkidest kokku keevitatud.
Kapoti ühendus koht altpoolt
![[Pilt: orig_23768745_azIa.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768745_azIa.jpg)
Kapott pealtpoolt. Markeriga on joonistatud joon, kust ühenduskoht jookseb.
![[Pilt: orig_23768747_OexL.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768747_OexL.jpg)
Katusele joonistasin samuti markeriga ühenduskohad
![[Pilt: orig_23768737_UDkg.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768737_UDkg.jpg)
Lähitulevikus katsun lisada pilte detailidest, mis se autol on teistest erinevad.
Mis ma taga edasi teen? Põllurallikat ilmselt ei tee ja romuralli huviline ma ka ei ole, seega jääb veel võimalus ta taastada. Vaikselt kogun ja taastan puuduvaid osi ja kui eelmine projekt valmis saab ju siis hakkan tõsisemalt asjaga tegelema.
Kirjutamine ei ole just mu lemmiktegevus, seepärast üritan siin oma tegemisi suhteliselt lühidalt kirjeldada.
Kui ma millestki valesti aru olen saanud, siis parandage mind. Kuna enamus Pobedaga seonduv info on vene keeles ja mina suudan venekeelset raamatut rahuldavalt veerida ja tähendust tean vaid üksikutele sõnadele on päris tõenäoline, et millestki valesti aru olen saanud.
Mõõdund nädalavahetus sai pobi alt ja pealt survepesuriga ära pestud. Peale pesu sai auto põhjaalusest mingi ettekujutuse, enne ei paistnud paksu tolmukihi alt midagi. Survepesu mõjul tuli maha valge värv ja auto muutus halliks. Rohekas hall on ta olnud ka tehasest väljudes, hiljem on ta värvitud tumesiniseks, siis jälle halliks ja lõpuks valgeks. Esimene osa autost on säilinud väga hästi. Ainult tulemüüri on ratsitud auk salongiradiaatori torudele. Põhja on siit-sealt lapitud ja küljekarbid on loomulikult kellegi omalooming. Tagumine osa on natuke nukram. Tagumiste porikoobaste alt servast on gaasikeevitusega umbes 15cm riba maha võetud ja asendatud sirge plekiga, selle triibulise osa taastamine saab keeruline olema. Lisaks on ta tagant kunagi pihta saanud. Ilmselt on ka seetõttu pakiruumi luuk uuemalt autolt. Tagumised poritiivad on päris hävinenud. Tagumine kõver, auklik ja keevitatud stange võib isegi autoga samast ajast pärineda. Kunagi on vahetatud ka mõlemad esimesed poritiivad 2 seeria poritiibade vastu. Samuti ei tundu ükski uks originaalne olevat.
Peale pesu nägi Pobi välja selline.
![[Pilt: orig_23768741_LDfR.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768741_LDfR.jpg)
![[Pilt: orig_23768739_yF0t.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768739_yF0t.jpg)
Kapott on autol tõesti kahest osast. Samuti on katus tükkidest kokku keevitatud.
Kapoti ühendus koht altpoolt
![[Pilt: orig_23768745_azIa.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768745_azIa.jpg)
Kapott pealtpoolt. Markeriga on joonistatud joon, kust ühenduskoht jookseb.
![[Pilt: orig_23768747_OexL.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768747_OexL.jpg)
Katusele joonistasin samuti markeriga ühenduskohad
![[Pilt: orig_23768737_UDkg.jpg]](http://static2.album.ee/files/950/74/orig_23768737_UDkg.jpg)
Lähitulevikus katsun lisada pilte detailidest, mis se autol on teistest erinevad.
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.