27-09-2010, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2010, 12:34 PM ja muutjaks oli denis23.)
Maailmasõda ei ole seganud kodaniku N.Romanovi suurepärased kontaktid Rasputini ja baleriinidega, vaevalt nüüd auto ostmist tal kuidagi
segas.
Muidugi, sõda algas 1914 a. augustil alles. Plus siis mõnda aega täideti juba laekunud tellimused.
Mis puutub sellesse, kuidas see auto võiks sattuda sakslaste kätte, siis üheks variandiks on see, et 200+ Imperaatori garaazi autodest, osa saadeti rindele, ning siis need langesid sakslaste kätte.
Ennesõjaaegne Silver Ghost on kallis auto, makses keskelt läbi 200-500 000 GBP, autod peale 1918 vla keskelt läbi 100-200 000 GBP, ning ütleme nii, see Rolls ei ole kuidagi oma "siniverelisuse" poolt erinev, täiesti tavaline.
segas.
Muidugi, sõda algas 1914 a. augustil alles. Plus siis mõnda aega täideti juba laekunud tellimused.
Mis puutub sellesse, kuidas see auto võiks sattuda sakslaste kätte, siis üheks variandiks on see, et 200+ Imperaatori garaazi autodest, osa saadeti rindele, ning siis need langesid sakslaste kätte.
Ennesõjaaegne Silver Ghost on kallis auto, makses keskelt läbi 200-500 000 GBP, autod peale 1918 vla keskelt läbi 100-200 000 GBP, ning ütleme nii, see Rolls ei ole kuidagi oma "siniverelisuse" poolt erinev, täiesti tavaline.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.