28-09-2010, 14:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2010, 14:53 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Hoiame teema soojas, sest juubeliralli orgunn käib. 99% tõenäosusega on paigas ka Uunikute 10. Talveralli toimumise aeg: see on 26.-27. veebruar 2011. Miks? Esiteks 24 on vaba päev ja kindlasti saavad paljud endale vabastada ka reedese päeva. Näiteks Peakorraldajad ja äkki ka osad Kohtunikud, nii jääb puhast aega viimaseid ettevalmistusi teha. Sama kehtib ju ka Võiduajajatele - äkki ei pea viimsel ööl Jõuvankrit ehitma??? Teiseks ei kattu see hetkel teadaolevalt ei Tartu maratoni ega muude analoogsete suurüritustega. Samas, piisavalt pikalt oleme me asja Eesti mootorispordi kalenderplaani pannud (seda kaudselt, isand EMSA loeb ja salaja ka palju ka teisi mootorispordiga tegelejaid), saame hääde inimestega tahtmisel põnevaid asju äkki natuke ka ühildada. Plaan on ikkagi sport-klassile ka sporti pakkuda.
Mis veel: "karta" võib, et oodatavat (ja miks peaks teisiti minema kui siiani ehk tõusvas joones?) suurt massi inimesi majutada suutvad asutised on Eestis otsakorral ja meil tuleb siirduda tavapärasest oluliselt lõunasse. Mingid esmased diilid on juba käsil aga nii, et mingit väga olulist osalustasu kallinemist ei toimuks. Ikkagi on see puhas hobi nii Teie kui meie poolt ja Lollidemaad pole me keegi veel avastanud. Aga see tähendab, et ürituse kogupikkus koduuksest-koduukseni läheb ka omajagu suuremaks. See kajastub raudselt ka bensuliitrite koguhulgas aga midagi pole teha - tuleb hakata juba praegu "koguma". Karta võib, et kilulinlastel, k.a. meil orgunnides, tuleb kokku 750-800 km.
Et teha hästi, ohutult, huvitavalt ja nii pika distantsi peale, peab kahjuks ka osalustasu pisut tõusma. Eelmine aasta jätsime samaks ja ilmataat tegi kohe ka mõnusa vingerpussi. Oli napp pääsemine... Kuna olen juba aastaid ka hoiatanud, et pikem eesmärk on jõuda tõsiseltvõetava historic-regulaarsusrallini, siis hästi pisut ja kaudselt "maksavad" vanatehnikaspordile peale niisama vanemal tehnikal elu nautijad. Sest tegelikult jääb ju ikka nii, et üritust naudivad kõik, sõltumata oled masina omanik, roolis või üldse viiendas pingireas "mahtuniversaalis". Teisalt jälle ei taha "sportlaseid" karistada ulmenumbritega, kuigi ainult nende jaoks tehtav võib olla oluline lisakulu.
Seega paneme osalustasu rahanumbri paika (kolme (seekord ka Alwaro algusest peale) Korraldaja konsensus): sportklass 60 eurot (aastavahetuseni näiteks 930 eek) jõuvanker (2X30); niisama elunautijad-tavatalverallitajad 30 eurot (460 eek kuni 31.12) per nägu! Ja nagu ikka, siis see sisaldab absoluutselt kõike (numbrist peoni) v.a. ööbimine ja hommikusöök. Viimase kohta olen pannud piiriks max. 20 eurot/inimene, siiski oleme me kõik koos arvestatav mass ja rahahulk mistahes maanurgas asuvale asutisele ning räägime kergelt jõupositsioonilt. Võta või Jäta, elad käibelt või ei ela üldse...
Mis veel: sportklassis ei ole mõttemuutusi ette tulnud ja Sierra saab rajale promoklassina vaid siis, kui ta on ikka räigelt korralikult selge tagamõttega ehitatud. ning selliseid youngtimereid on kokku vähemalt 5 masinat. Ja eks peab hakkama mõtlema, kuidas sport-klass kuidagi kehtivate EALi reeglite alla saada ehk lihtsalt pootstaak paberinurgale. Lauslollakad "rahva"spordi asjad ei istu üldse kohe ning FIA on veel selgelt liigkauge unistus. Hakka või ise mingit üldjuhendit kokku kirjutama...
Mis veel: "karta" võib, et oodatavat (ja miks peaks teisiti minema kui siiani ehk tõusvas joones?) suurt massi inimesi majutada suutvad asutised on Eestis otsakorral ja meil tuleb siirduda tavapärasest oluliselt lõunasse. Mingid esmased diilid on juba käsil aga nii, et mingit väga olulist osalustasu kallinemist ei toimuks. Ikkagi on see puhas hobi nii Teie kui meie poolt ja Lollidemaad pole me keegi veel avastanud. Aga see tähendab, et ürituse kogupikkus koduuksest-koduukseni läheb ka omajagu suuremaks. See kajastub raudselt ka bensuliitrite koguhulgas aga midagi pole teha - tuleb hakata juba praegu "koguma". Karta võib, et kilulinlastel, k.a. meil orgunnides, tuleb kokku 750-800 km.
Et teha hästi, ohutult, huvitavalt ja nii pika distantsi peale, peab kahjuks ka osalustasu pisut tõusma. Eelmine aasta jätsime samaks ja ilmataat tegi kohe ka mõnusa vingerpussi. Oli napp pääsemine... Kuna olen juba aastaid ka hoiatanud, et pikem eesmärk on jõuda tõsiseltvõetava historic-regulaarsusrallini, siis hästi pisut ja kaudselt "maksavad" vanatehnikaspordile peale niisama vanemal tehnikal elu nautijad. Sest tegelikult jääb ju ikka nii, et üritust naudivad kõik, sõltumata oled masina omanik, roolis või üldse viiendas pingireas "mahtuniversaalis". Teisalt jälle ei taha "sportlaseid" karistada ulmenumbritega, kuigi ainult nende jaoks tehtav võib olla oluline lisakulu.
Seega paneme osalustasu rahanumbri paika (kolme (seekord ka Alwaro algusest peale) Korraldaja konsensus): sportklass 60 eurot (aastavahetuseni näiteks 930 eek) jõuvanker (2X30); niisama elunautijad-tavatalverallitajad 30 eurot (460 eek kuni 31.12) per nägu! Ja nagu ikka, siis see sisaldab absoluutselt kõike (numbrist peoni) v.a. ööbimine ja hommikusöök. Viimase kohta olen pannud piiriks max. 20 eurot/inimene, siiski oleme me kõik koos arvestatav mass ja rahahulk mistahes maanurgas asuvale asutisele ning räägime kergelt jõupositsioonilt. Võta või Jäta, elad käibelt või ei ela üldse...
Mis veel: sportklassis ei ole mõttemuutusi ette tulnud ja Sierra saab rajale promoklassina vaid siis, kui ta on ikka räigelt korralikult selge tagamõttega ehitatud. ning selliseid youngtimereid on kokku vähemalt 5 masinat. Ja eks peab hakkama mõtlema, kuidas sport-klass kuidagi kehtivate EALi reeglite alla saada ehk lihtsalt pootstaak paberinurgale. Lauslollakad "rahva"spordi asjad ei istu üldse kohe ning FIA on veel selgelt liigkauge unistus. Hakka või ise mingit üldjuhendit kokku kirjutama...