08-12-2003, 21:07 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184Konkreetne sumps on originaalis mõeldud Minski kardimootori jaoks, mõõdud sain Kardi aastaraamat 1991-st. Muudetud on leegitoruga ühendamise kohta, kardil on tsipa jämedam leegitoru (45mm, minskil 40mm) ja kardi leegitoru hakkab kohe silindri juurest laiemaks minema. Selles variandis on alguses 40mm leegitoru.
Ühesõnaga tahaks teada milliste pöörete jaoks sa selle välja arvutasid ning kas sa mõõtsid väljalaskeava lahtiolekuaja ning selle pindala ise või said andmed kusagilt mujalt?
Kardi aastaraamatus on kirjas, et selline sumps viib tippvõimsuse pöörded küllalt alla, seega peaks paremini sobima forsseerimata minskile. Kust aga võib viga tulla, on võidusõidu minski suurem väljalaskeaken, mis muudab väljalaske pikkust kraadides.
Olen lugenud, et sumpsi pikkuse muutmine u. 1 tolli võrra muudab pöördeid u. 500 pöörde võrra. Mida lühem sumps, seda madalamad pöörded.
Aga eks ta peaks parem ikka tulema kui originaal, sel käib leegitoru ots pikalt sumpsi sisse
