06-10-2010, 22:19 PM
Lõiguke ajakirjast "Küsimused ja Vastused" nr 20 1981.a. lk. 44
"Ungari tehas "Ikarus" ekspordib oma autobusse paljudesse riikidesse. Seepärast toodetakse ka busse, mida ekspluateeritakse eritingimustes. Neist mõnest kirjutasime ka "Küsimustes ja Vastustes" nr.2. Sedapuhku veel kahest "Ikarus 255.73" on ette nähtud kasutamiseks meie maal Siberis ja Kaug- Põhjas.Sellel on käivitamise eelsoojendus, akumulaatorid asuvad soojendatavas kastis, kütusepaagil ja kapotil on soojusisolatsioon. Mootor käivitub kergelt ka pärast pikemaajalist seismist temperatuuril -40`C. Tänu kere heale soojusisolatsioonile, erilisele põrandakattele, kahekordsetele akendele ning heale küttesüsteemile on isegi 40-kraadise pakasega salongis sooja 15 - 18`C. Huvitav on ka mudeli 255 teine variant, mis on ette nähtud laste veoks.Selle salongis on 104 lastetooli ja 5 istet täiskasvanuile".
"Ungari tehas "Ikarus" ekspordib oma autobusse paljudesse riikidesse. Seepärast toodetakse ka busse, mida ekspluateeritakse eritingimustes. Neist mõnest kirjutasime ka "Küsimustes ja Vastustes" nr.2. Sedapuhku veel kahest "Ikarus 255.73" on ette nähtud kasutamiseks meie maal Siberis ja Kaug- Põhjas.Sellel on käivitamise eelsoojendus, akumulaatorid asuvad soojendatavas kastis, kütusepaagil ja kapotil on soojusisolatsioon. Mootor käivitub kergelt ka pärast pikemaajalist seismist temperatuuril -40`C. Tänu kere heale soojusisolatsioonile, erilisele põrandakattele, kahekordsetele akendele ning heale küttesüsteemile on isegi 40-kraadise pakasega salongis sooja 15 - 18`C. Huvitav on ka mudeli 255 teine variant, mis on ette nähtud laste veoks.Selle salongis on 104 lastetooli ja 5 istet täiskasvanuile".
Mõõdukas vaesus on parim restauraator.