07-10-2010, 10:02 AM
Mina soovitaks ka Briggsi mootoreid,eriti nn vanemat mudelit,mis on püstklappidega. Lihtne ehitus ning vägagi töökindel. Kasutatakse võimsamatel murnuiidukitel. Olenevalt mudelist,karburaatorist 5-6 HP.
Aga murniiduki mootorid on kõik paiskõlitusega Ja väntvõll on horisontaalne st. pead mootori külje peale keerama. Ilma õlitussüsteemi ümbertegema asi sul kestma ei hakka. Odavam siis otsida juba teine mootor.
Seega kui sul isegi 2900 kroonine mootor peab ainult garantii aja vastu õigustab ta end. Honda muruniidukite mootorid olid kohutavalt kallid ning täisidioodi lahendustega. Horisontaalse väntvõlliga paistab asi korralium. Ehk siis kui sul on näiteks karburaatori ummistus siis pead lahti võtma 3-4 tihendit ja igast pleki tükki ning metsas olles 90% kindlusega lükkad kogu kupatuse lõkkese ja ostad poest uued tihendid kui hakkad vanasid tagasi sobitama. Paljud tihendid on nö ühekordsed ka ehk ei kannata lahtivõtmist. Selles suhtes on Briggs pommikindel,seal ainult 2 polti ja üks O rõngas.
Aga murniiduki mootorid on kõik paiskõlitusega Ja väntvõll on horisontaalne st. pead mootori külje peale keerama. Ilma õlitussüsteemi ümbertegema asi sul kestma ei hakka. Odavam siis otsida juba teine mootor.
Seega kui sul isegi 2900 kroonine mootor peab ainult garantii aja vastu õigustab ta end. Honda muruniidukite mootorid olid kohutavalt kallid ning täisidioodi lahendustega. Horisontaalse väntvõlliga paistab asi korralium. Ehk siis kui sul on näiteks karburaatori ummistus siis pead lahti võtma 3-4 tihendit ja igast pleki tükki ning metsas olles 90% kindlusega lükkad kogu kupatuse lõkkese ja ostad poest uued tihendid kui hakkad vanasid tagasi sobitama. Paljud tihendid on nö ühekordsed ka ehk ei kannata lahtivõtmist. Selles suhtes on Briggs pommikindel,seal ainult 2 polti ja üks O rõngas.