11-10-2010, 09:18 AM
Enne kui põlema panete, annan teada, et kõikide mälestuste järgi peaks sellele bussile olema tehtud päris korralik korrosioonitõrje. See buss on arvatavalt läbinud Eestis kapitaalse remondi enne Eesti Bussi kätte jõudmist. Remondi käigus on vahetatud kogu kandev sõrestik,kuni katuseni ja torud on täies ulatuses õli täis pihustatud. Katteplekid on uued ja kaetud 90-ndate alguses korraliku välismaa värviga ja seda ka seest poolt. Teadupoolest on bussidel odavam vahetada plekk, selle asemel, et vana puhastada. Kokkuvõttes peaks põlema päris kireva leegiga.
Ehk oleks see info kasulik ka potentsiaalsel vanatehnikahuvilisel, enne kui oksjonil osalema hakkab ja hilisemaid reaalseid kulusid arvestab. Seega buss pole väga paha ja eeskujuliku restaureeringu lõplik hind võiks kodus nokitsedes jääda isegi alla poole milli.
PS Eesti Buss ei vääri küll mäletamist, seega põletamine või kokkuostu viimine oleks isegi kaunis kujund. Samas on sellel bussil ka muud ajalugu olnud.
Ehk oleks see info kasulik ka potentsiaalsel vanatehnikahuvilisel, enne kui oksjonil osalema hakkab ja hilisemaid reaalseid kulusid arvestab. Seega buss pole väga paha ja eeskujuliku restaureeringu lõplik hind võiks kodus nokitsedes jääda isegi alla poole milli.
PS Eesti Buss ei vääri küll mäletamist, seega põletamine või kokkuostu viimine oleks isegi kaunis kujund. Samas on sellel bussil ka muud ajalugu olnud.
Tõnu Piibur
5116265