12-10-2010, 12:35 PM
Miks Martti arvab, et ainsad karjääriveokad on EE Belazid? Huvitav suhtumine...
Karjäärides ja ehituses on kasutuses hulgim tavaliste veomasinate derivaate, mille raam, sillad ja mõnel puhul ka abiseadmed on kohandet suuremale koormusele.
Ka metsaveokid on tehtud tugevdatud raamile/sildadele.
Elu on näidanud, et võttes alla suvalise FL6 ja asendades selle isotermilise furgooni kiisu kastiga, on esimeseks järeleandvaks osaks raam (õigemini tagasilla vedrukandurid), mille põllul loksumine lahti nätsutab.
Kiisul on tegelikult kaks suurt plussi. Esiteks (küll kõikuva kvaliteediga, kuid siiski) odavate varuosade kättesaadavus ja meeletu tugevusvaru koos ehituse lihtsusega. Aga sellega plussid ka lõpevad ja algavad miinused, mis enamasti seotud usaldusväärsuse ja kasutusmugavusega...
Karjäärides ja ehituses on kasutuses hulgim tavaliste veomasinate derivaate, mille raam, sillad ja mõnel puhul ka abiseadmed on kohandet suuremale koormusele.
Ka metsaveokid on tehtud tugevdatud raamile/sildadele.
Elu on näidanud, et võttes alla suvalise FL6 ja asendades selle isotermilise furgooni kiisu kastiga, on esimeseks järeleandvaks osaks raam (õigemini tagasilla vedrukandurid), mille põllul loksumine lahti nätsutab.
Kiisul on tegelikult kaks suurt plussi. Esiteks (küll kõikuva kvaliteediga, kuid siiski) odavate varuosade kättesaadavus ja meeletu tugevusvaru koos ehituse lihtsusega. Aga sellega plussid ka lõpevad ja algavad miinused, mis enamasti seotud usaldusväärsuse ja kasutusmugavusega...