13-10-2010, 20:02 PM
Natuke diskuteeriks Scania "karjääri" masinate teemal.
Vanematel (1.-3. seeria) Scaniatel kasutati mudeli indeksis erinevaid tähtesid.
LB -Long Base ehk pikk raam, furgoonid, porte jm, M -oli vist medium, ehk lihtsalt tavaoludes ja G-ehk tugevdatud raam ja konstruktsioon. Olid veel H -kui mälu ei peta, siis eriti Hard ja L- äkki eksin aga spets pika sõidu versioon.
4. seeriaga läks asi teiseks, pole isegi päris süüvinud, aga kõrvuti eksisteerisid P ja G, ehk siis tava ja tugevdatud konstruktsioon, Hiljem tuli R seeria ehk siis "4,5" põlvkond ja selle tähiseid ei tea, sest kui varemalt sisaldas indeks mootoritöömahtu ja põlvkonna numbrit, siis nüüd on ainult Hj-d...
Volvodest ja teistest palju ei tea, aga kindel on see, et kui vanemate masinate raamid kannatasid veel kodusel teel ümberehitust, siis uuemad nagu juba eelmainit FL seeria eeldavad kalluri jaoks juba korralikku vaheraami ja diagonaal tugevdusi. Ühte raami olen näinud, mis peale kasti kergitamist kerge ohkega 90 kraadi väändus ja kasti õrnalt küljele maha asetas...
Vanematel (1.-3. seeria) Scaniatel kasutati mudeli indeksis erinevaid tähtesid.
LB -Long Base ehk pikk raam, furgoonid, porte jm, M -oli vist medium, ehk lihtsalt tavaoludes ja G-ehk tugevdatud raam ja konstruktsioon. Olid veel H -kui mälu ei peta, siis eriti Hard ja L- äkki eksin aga spets pika sõidu versioon.
4. seeriaga läks asi teiseks, pole isegi päris süüvinud, aga kõrvuti eksisteerisid P ja G, ehk siis tava ja tugevdatud konstruktsioon, Hiljem tuli R seeria ehk siis "4,5" põlvkond ja selle tähiseid ei tea, sest kui varemalt sisaldas indeks mootoritöömahtu ja põlvkonna numbrit, siis nüüd on ainult Hj-d...
Volvodest ja teistest palju ei tea, aga kindel on see, et kui vanemate masinate raamid kannatasid veel kodusel teel ümberehitust, siis uuemad nagu juba eelmainit FL seeria eeldavad kalluri jaoks juba korralikku vaheraami ja diagonaal tugevdusi. Ühte raami olen näinud, mis peale kasti kergitamist kerge ohkega 90 kraadi väändus ja kasti õrnalt küljele maha asetas...