13-10-2010, 20:22 PM
Minu arusaamist mööda on karjääriveok ikkagi spetsiaalselt karjäärides kasutamiseks konstrueeritud veok(nt.Belaz), millega ei ole ülejuhul avalikele teedele asja.
Näiteks Kiviõli Keemia Grupil on kasutusel 4 sillaga kallajad, mis sõidavad karjääri ja kombinaadi vahet nagu tipp-tunni bussid Tallinnas, ometi ei ole alust ju sellist veokit karjääriveokiks tituleerida. Võib-olla Aidu karjääris kasutatavad lõhkeaine veokeid võib mingis mõttes karjääriveokiteks pidada, kuigi lähemalt uurinud neid ei ole.
See et majanduselikel põhjustel kasutakse tavalisi "materjale" näitab ju "riigi = rahva" jõukust, et selliseid pooltooteid ostetakse(remont ikka odavam kui korralik asi ju )... Spetsiaalautod(tehnika) on alati kallid olnud.
Näiteks Kiviõli Keemia Grupil on kasutusel 4 sillaga kallajad, mis sõidavad karjääri ja kombinaadi vahet nagu tipp-tunni bussid Tallinnas, ometi ei ole alust ju sellist veokit karjääriveokiks tituleerida. Võib-olla Aidu karjääris kasutatavad lõhkeaine veokeid võib mingis mõttes karjääriveokiteks pidada, kuigi lähemalt uurinud neid ei ole.
See et majanduselikel põhjustel kasutakse tavalisi "materjale" näitab ju "riigi = rahva" jõukust, et selliseid pooltooteid ostetakse(remont ikka odavam kui korralik asi ju )... Spetsiaalautod(tehnika) on alati kallid olnud.