DKW SB200 VS. SB200 Luxus
#3

Vaatasin lõuna ajal kiiruga osade kataloogi väljatrükki (ei tea, mis nr ja mis aastast, igal juhul enne 1937), seal ainult pakiraam ilma kastide kohata ja 3-nurkne riistakast mõlemale pakutud. 200-le on pakutud kummi Drilastic-sadula varianti , 200 Luxus ja SB250 ning ka 200 on pakutud vilt/nahkkattega sadulat, 200-le on pakutud väiksem esilatern, 200 Luxus ja 250 on suurem latern. Sumpsid olid justkui üks variant.
Reklaamiselt on näha, et 34/35 aasta Luxustel oli see eriline lenks kasutusel ja Luxusel kroomitud summutajad, mis SB200A-l hiljem asendusid mustadega nagu tavalisel 200-l, kuna siis tõmmati Saksamaal juba kroomipaja kaan koomale, ka uued paagid põlvekummidega olid ilma kroomita (vähemalt hilisemad?).
Üldiselt võiks ikkagi öelda, et peamine erinevus on see starteri teema ja ilmselt siis ka pakiraam, rohkem kroomi ja varasematel lenks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: libek - 14-10-2010, 00:50 AM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: kass - 14-10-2010, 08:43 AM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: kass - 14-10-2010, 13:41 PM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: libek - 08-02-2011, 09:16 AM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: Aspelund - 08-02-2011, 09:40 AM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: Armex - 08-02-2011, 11:38 AM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: kass - 08-02-2011, 14:55 PM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: valdo - 08-02-2011, 16:01 PM
RE: DKW SB200 VS. SB200 Luxus - Autor: kass - 08-02-2011, 09:59 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne