Piduriklotsi katete liimimine
#8

Mina tegin vanasti nii, et liimisin katte enne EPO-ga paika. Klots ööseks kahe pitskruviga trumli siseseina vastu kinni, kuni liim kivistus. Siis oli hea puurida ja neetida. Kasutasin alumiiniumneete. Kui korralikult teha, siis hoiab küll, ei juhtu midagi. Tasub siiski vaadata tänapäevaste materjalide poole. Tol ajal kasutati seda tehnoloogiat sellepärast, et muud lihtsalt ei olnud. Ja kõige parem on ikka vabrikuklots! Mina taastasin omal ajal õndsa Bedfordi klotse, sest midagi muud ei jäänud üle. Juppe polnud saada. Tagumised pidurisilindrid tuli sobitada Audi 100 omad jne. Ikka häda pärast, mitte toreduse pärast! Smile

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Piduriklotsi katete liimimine - Autor: Jossu - 12-10-2010, 08:50 AM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: taavi - 12-10-2010, 14:07 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: Jossu - 12-10-2010, 14:19 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: aavu - 12-10-2010, 16:26 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: Armex - 12-10-2010, 16:59 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: ultra - 18-10-2010, 19:16 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: Basilio - 18-10-2010, 21:14 PM
RE: Piduriklotsi katete liimimine - Autor: giordanobruno - 19-10-2010, 14:53 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne