25-10-2010, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2010, 10:29 AM ja muutjaks oli aavu.)
(25-10-2010, 07:56 AM)sass Kirjutas: Küsimus ei ole mitte puugaasigeneraatori püstipanemises, vaid gaasi kasutamises bensiini asemel. Ja nimelt, et missugune peaks olema gaasi pealelaskmise seade? On seal mingid klapid ja düüsid? Või lihtsalt vooliku ots sisselaskekollektorisse ja kogu lugu?
Sellelt lehelt: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/t...23?fgid=10
Re: bensiiniautole gaasiseade peale
Kui gaasitankla on lähedal, on kasulik küll.
Gaasikulu on ca 10% suurem (surveaste 10), kui bensiiniga. Vajab heaks kasuteguriks surveastet vähemalt 12, alla 10 suureneb gaasikulu. Surveastme puhul 8,5 mitte üritada ringi teha!
Talvel propaan ei aurustu hästi, mootor käivitatakse bensiiniga, jahutusvedelik läbib gaasireduktori ja soojendab seda.
Odavamad seadmed lülitatakse ümber bensiinile käsitsi, kallimad lülituvad automaatselt ise. Peab arvestama pagasiruumi vähenemisega, lisaraskusega tagasillal, sumbutaja peab olema korras (esimesed osad), muidu lekib ebameeldivat haisu salongi.Garaazis hoides langeb lekke korral gaas alla. Kelder on sel juhul plahvatusohtlik. Õues ei ole probleeme. Mootor tahmab vähem, õli tuleb vahetada harvem. Mootor on väiksematel surveastmetel veidi tuimem.Tavasõidul vahet pole. Muu maailm sõidab rohkem metaaniga.(kõrgsurve balloonid). Propaani puhul 16 atm. Jõudu!
Vasta teatele
Ebasobiv postitus
21:37 24.09.2004
truumu
Re: bensiiniautole gaasiseade peale
alles rääkisin ühe Leedust tulnud rekkajuhiga
oli pealt näinud pilti, mis avanes peale avariid süttinud sõiduautost
gaasiballoon oli plahvatanud ja juhi, tema naise ja lapse tükid vedelesid tänaval...
pealegi rikub gaas mootorit...
teemat juba küllalt lahatud ja mitte ainult selles foorumis
Veel pilte: http://15755596.la02.neti.ee/?page_id=17
http://varjupaik.jjts.ee/?action=eksponaat&P=51&lang=est&S_ID=285
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.