28-10-2010, 08:53 AM
No sidrunid on minuteada öige pikalt harrastanud ühe kodaraga roole, enne seda mudelit, niiet ju see oli selline "firmamärk" millest loobuda ei tahetud.
Ohutuse kohapealt ei oska söna vötta, kahjuks.
Auto üldiselt on suht heas korras ja vördlemisi lihtsate vahenditega taastatav heasse tehasekorda.
Kuna neid enam liigapalju liikvel pole siis kulub üks selline isend läikimalöömiseks ja aegajalt söitmiseks eestisse marjaks ära küll, leian ma.
Antud loom siis hetkel ajutiselt minu käes ja rootsis, varsti saabub ka eesti teid kolestama
Paar huvitavat nüanssi ka, näiteks on tankimisluugil vötmeauk keset luuki ja seda keerates avaneb....luuk mille taga paagikorki polegi, sest see on luugi külge ehitatud. Veel avastasin et nood tagumiste piilarite küljes olevad mustad plastitükid on tegelikult aknad ja paistavad läbi....
Söita on väga mugav, ehkki 120km/t lärmab juba suht palju, ilmselt tuleb summuti kriitilise pilguga üle vaadata, vöisiis ongi nii möeldud.
Kuulmiseni!
Ohutuse kohapealt ei oska söna vötta, kahjuks.
Auto üldiselt on suht heas korras ja vördlemisi lihtsate vahenditega taastatav heasse tehasekorda.
Kuna neid enam liigapalju liikvel pole siis kulub üks selline isend läikimalöömiseks ja aegajalt söitmiseks eestisse marjaks ära küll, leian ma.
Antud loom siis hetkel ajutiselt minu käes ja rootsis, varsti saabub ka eesti teid kolestama
Paar huvitavat nüanssi ka, näiteks on tankimisluugil vötmeauk keset luuki ja seda keerates avaneb....luuk mille taga paagikorki polegi, sest see on luugi külge ehitatud. Veel avastasin et nood tagumiste piilarite küljes olevad mustad plastitükid on tegelikult aknad ja paistavad läbi....
Söita on väga mugav, ehkki 120km/t lärmab juba suht palju, ilmselt tuleb summuti kriitilise pilguga üle vaadata, vöisiis ongi nii möeldud.
Kuulmiseni!
Karateturbo-kolm purki ja tigu