28-10-2010, 19:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2010, 19:31 PM ja muutjaks oli urmast.)
Zündapp K-800 mootoril oli selline hind , et mujalt maailmast saaks sama raha eest terve tsikli osta.
Endal oli ilmselt parimaks ostuks OPEL moororratta mootor ,vl. kuni 1904.a. Oli selline üleni malmist ja päris heas korras, hinnaklass ka normaalne, Zündappi mootorist üle 100 korra odavam.
Zündapp K-800 mootoril oli selline hind , et mujalt maailmast saaks sama raha eest terve tsikli osta.
Endal oli ilmselt parimaks ostuks OPEL moororratta mootor ,vl. kuni 1904.a. Oli selline üleni malmist ja päris heas korras, hinnaklass ka normaalne, Zündappi mootorist üle 100 korra odavam.
Endal oli ilmselt parimaks ostuks OPEL moororratta mootor ,vl. kuni 1904.a. Oli selline üleni malmist ja päris heas korras, hinnaklass ka normaalne, Zündappi mootorist üle 100 korra odavam.
Zündapp K-800 mootoril oli selline hind , et mujalt maailmast saaks sama raha eest terve tsikli osta.
Endal oli ilmselt parimaks ostuks OPEL moororratta mootor ,vl. kuni 1904.a. Oli selline üleni malmist ja päris heas korras, hinnaklass ka normaalne, Zündappi mootorist üle 100 korra odavam.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.