30-10-2010, 19:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2010, 19:36 PM ja muutjaks oli diesel.)
ei tule kellelgi mingit pilti ette?
niipalju infi veel, et aparaat kuskilt betoonitehasest pärit. see kast sääl ees on hiljem juurde aretatud. ja istme all olev alumiiniumplaat on ka hiljem leiutet. usutavasti ka pedaalide juures olev plate.
esirattad on originaalsüdamikel ja ümber on vana uaaziku veljed ja rehvid.
kollane värv näikse täiesti originaal olevat. esiotsas on vististi miskit rasket olnud, kuna rauaga on sääl koonerdamata ringi käidud. sillatala on poolraami küljes jäigalt ja kogu esiots on pära suhtes liikuv nagu tavaliste traktorite esisillad.
tagant on raamiotsas gaasiga maha lõigatud ja uue mootori jaoks mingid ropud talad põiki vahele aretatud. roolivarras näikse ka algupärane olevat. sellest ja pedaalidest johtuvalt võiks arvata, et iste on ligilähedaselt algupärases kohas.
täna sai ka veid tudeeritud ülekandeid. neljanda käiguga teeb tagaratas kümne sekundiga poolteist pööret tühikäigul. esimesega umbes pool ringi. seega vahe ikka täitsa tuntav.
kiiruse juurde saamiseks tuleks ilmselt mingi pisem sõiduauto käimar tagurpidi vahele panna või mingi sobiv reduktor leida.
niipalju infi veel, et aparaat kuskilt betoonitehasest pärit. see kast sääl ees on hiljem juurde aretatud. ja istme all olev alumiiniumplaat on ka hiljem leiutet. usutavasti ka pedaalide juures olev plate.
esirattad on originaalsüdamikel ja ümber on vana uaaziku veljed ja rehvid.
kollane värv näikse täiesti originaal olevat. esiotsas on vististi miskit rasket olnud, kuna rauaga on sääl koonerdamata ringi käidud. sillatala on poolraami küljes jäigalt ja kogu esiots on pära suhtes liikuv nagu tavaliste traktorite esisillad.
tagant on raamiotsas gaasiga maha lõigatud ja uue mootori jaoks mingid ropud talad põiki vahele aretatud. roolivarras näikse ka algupärane olevat. sellest ja pedaalidest johtuvalt võiks arvata, et iste on ligilähedaselt algupärases kohas.
täna sai ka veid tudeeritud ülekandeid. neljanda käiguga teeb tagaratas kümne sekundiga poolteist pööret tühikäigul. esimesega umbes pool ringi. seega vahe ikka täitsa tuntav.
kiiruse juurde saamiseks tuleks ilmselt mingi pisem sõiduauto käimar tagurpidi vahele panna või mingi sobiv reduktor leida.