31-10-2010, 09:55 AM
(31-10-2010, 09:34 AM)Kauri92 Kirjutas: 1) Kus august kallatakse mootorile õli käigukasti, kas tõesti mootori küljel asuvast väikesest luugist (millel on õli varras) või on mingi parema ligipääsetavusega koht ka olemas?Õli kallatakse mootoris kahte kohta.
Käigukasti ja siduri õlivanni kallatakse õli tõepoolest õlivarda koha pealt ning see on KORDADES parema ligipääsetavusega kui teise, hoorattaruumi õlikambrisse õli valamiseks mõeldud kork. Viimane asub mootrinumbri vahetus läheduses. Õli lisamiseks on mõistlik kasutada näiteks süstalt ning mootorratas kallutada poolkülili. Kordan veel, et õli peab valama mõlemasse kambrisse, need ei ole omavahel ühendatud.
(31-10-2010, 09:34 AM)Kauri92 Kirjutas: 2) Kui pikad mis mõõduga pulgad hoiavad nukkmuhvi magneti küljes? Seal generaatori jaoks ka mingi pulk?Vabanda, ma ei asu hetkel garaazis, kuid ma usun, et Sa leiad isegi mõne naela või traadijupi, mille saad torgata poldiaugust sisse ning määrata ava sügavuse. Polt peaks olema sellest veidi lühem. Generaatori tõmmitsa jaoks on tõesti olemas ka jämedam keere, kuid Sind huvitab ikka sügavamal asuv keere.
(31-10-2010, 09:34 AM)Kauri92 Kirjutas: 3) http://www.motoonline.ee/mudelid?categor...uct_id=865Link ei tööta. Selle masina jaoks sobib praktiliselt mistahes 6V aku. Häid tulemusi on andnud isegi kuivakude kasutamine (neid saab peita ka originaalaku korpuse sisse).
Kas see aku sobib?