05-11-2010, 21:13 PM
Üldsus tänab lisapiltide eest ja nõustub hinnanguga nende lahja kvaliteedi kohta!
Oman niisiis naiste Opelit raaminr-ga 1776854, Torpedo kas 28 või 29, täpselt ei näe kuigi rumm suhteliselt viisakas. Tuvastatava meesteratta raaminr ja minu Opeli numbri numbrite kujud on üsna sarnased.
Esihargi kujust, eriti selle krooni kujust piltidelt siiski selget sotti ei saanud, küll aga algselt ksf! Romkale kuulunud ratta kahvel on väga Opellik.
Suur ketiratas kinnitub ka minu rattal 5-needi kinnitusega, kahjuks ketiratas küll vahetatud. Ka identifitseeritavate rataste keskjooksu ja vändamäng sarnaneb minu naiste Opeli omale. Erinev on aga minu Opeli raamikaela ülemine laagerduskauss ja katted/mutrid aga ka minul on sealt puudu tulehoidja kronstein ja kahvli pöördepiduri süsteem. Minu Opelil on Opeli silt 4 - needi (punasest vasest) kinnitusega. Jätkuvalt kahtlustan, et need meestekad võivad olla seotud Opeli tehasega, mitmed märgid ja faktid sobivad.
Oman niisiis naiste Opelit raaminr-ga 1776854, Torpedo kas 28 või 29, täpselt ei näe kuigi rumm suhteliselt viisakas. Tuvastatava meesteratta raaminr ja minu Opeli numbri numbrite kujud on üsna sarnased.
Esihargi kujust, eriti selle krooni kujust piltidelt siiski selget sotti ei saanud, küll aga algselt ksf! Romkale kuulunud ratta kahvel on väga Opellik.
Suur ketiratas kinnitub ka minu rattal 5-needi kinnitusega, kahjuks ketiratas küll vahetatud. Ka identifitseeritavate rataste keskjooksu ja vändamäng sarnaneb minu naiste Opeli omale. Erinev on aga minu Opeli raamikaela ülemine laagerduskauss ja katted/mutrid aga ka minul on sealt puudu tulehoidja kronstein ja kahvli pöördepiduri süsteem. Minu Opelil on Opeli silt 4 - needi (punasest vasest) kinnitusega. Jätkuvalt kahtlustan, et need meestekad võivad olla seotud Opeli tehasega, mitmed märgid ja faktid sobivad.