05-11-2010, 23:13 PM
(05-11-2010, 21:37 PM)Ostap Bender Kirjutas:(05-11-2010, 21:13 PM)kass Kirjutas: Üldsus tänab lisapiltide eest ja nõustub hinnanguga nende lahja kvaliteedi kohta!
Oman niisiis naiste Opelit raaminr-ga 1776854, Torpedo kas 28 või 29, täpselt ei näe kuigi rumm suhteliselt viisakas.
Minu tähelepanekute järgi on 1928 ja 1929 aasta "Torpedodel" oluline kujunduserinevus (1928 dateering asub kindlasti "teksti sees" ja sellele järgneb sidekriipsu järel tootmiskuu (?)). Pidurisabal reeglina ringi sees kiri "Weltmeister".
1929a. tagarummudel dateering juba harjumuspäraselt vasakul ning tootmiskuu (?) paremal pool rõnga-sees-vangis-olevat-kulli kelle vangipõlve kujutatakse ka pidurisabal. 1929a. "Torpedo" on endiselt nikeldatud. mis aastal täpselt kroomile üle mindi ei tea (ilmselt on seda teemat juba kuskil käsitletud).
Säilinud pidurisaba ja muude teadaolevate faktide põhjal olen näiteks oma "France" jäänused kõhklemisi dateerinud just 1929-ndasse aastasse.
Vabandused pisut teemavälise jutu eest, peale mõnda veiniklaasi kipub jutt ikka voolama...
No ise joon küll veini 3 - liitrisest purgist (nagu olen ka siin varemalt kirjutanud ) aga olgu...
See 28 ja 29 aasta Torpedo jutt võib tõsi olla küll aga nagu elus ikka on kasiin omad erandid ja anomaaliad. Ja tavaliselt ei viidud muudatusi ja uuendusi sisse/läbi mitte 01 jaanuar 19xx. Ja ka minu Opeli rummul on asjad veidi teised, ehk teen millalgi pilti või keerutan juttu.
Nikli asendamine kroomiga tuli Saksamaal 30-nda aasta paiku, vähemalt suurematel tootjatel, näit. NSU tehasel. On mul 31 aasta TS 501, paljasosad kroomitud aga mõned poldid onveel nikeldatud , 30-ndal aastal veel mõned mudelid olnud nikeldatud, osa agajuba kroomitud.
Lähen nüüd keldrisse, suu hakkas kuivama selle kirjutamisega....
