16-11-2010, 14:20 PM
Karauul, mida me Teiega kõigiga peale hakkame ???
Vägisi kisub juba 130 osaleja juurde ja veel on aega Talverallini 3 kuud... Muidugi on see teenäitajaks kõigile teistele Eesti vähegi autospordilaadsete ürituste korraldajatele k.a. tõsised sportrallid, ringrajasõidud etc, et kui asi toimib, teavad osalejad pikalt ette ja suudavad oma kohalolekust vägagi vara teada anda. Kui aus olla, on hetkel meil korraldajatena suhteliselt hea seis - jõuvankrite ja osalejate numbriline näit on ikka väga kõva sõna. Ehk on, mille pealt opereerida.
Teiselt poolt jälle seab see radade valikul ja ka söömisel/pidutsemisel/magamisel päris karme piiranguid. Esiteks ei saa enam kaugeltki igast "taluõuest" sellise massiga läbi sõita, siis peab olema raja läbitavus 100% kindel ehk vähegi "kahtlasemad" teed tuleb välja jätta jne. See puudutab küll päeva esimest osa, Lõuna-Eestis pädeva teedevõrguga probleeme ei ole. Aga eks me anname oma parima: päeva esimene pool tuleb rohkem kiiruslik-tempokam ja regulaarsusele rõhuv, teine loodetavalt tõsisem navigeerimine-eksitamine koos pisut madalama keskmise kiirusega.
Vaadates seekordset osalevate masinate kooslust, siis ei pea mõne teoorias aeglasema pärast kogu pundi keskmist madalal hoidma. Karta võib, et Turistidel kisub see ikka vägagi 50 km/h ligidale ja Sportlastel kuni 55 km/h. Üle selle mitte mingil juhul, see on juba selgelt ohtlik, kui ajagraafikus tahta püsida. Täita tuleb sõites ju kogu LE'd ehk kõik kiiruspiirangud tuleb sõita ettenähtud kiirusel.
Mingi hulk lisakatseid on ka juba kokku lepitud aga need ei saa paberile ju enne, kui vähegi on külma olnud ja lumelaadne ollus maha sadanud.
PS: huvitav tähelepanek - mida rohkem põhimaanteedest eemale hoiad, seda vähem kilomeetreid kulub risti läbi Eesti sõitmisele Aeg on teine teema...
PPS: lõunase kiire puhkepeatuse ja iseenda mao tankimise paigake hakkab ka vaikselt selguma ning kuulukse, et seto naised broneerivad juba juuksuriaegasid. Mitte vaid vabad, sest eks nad õpi saare naistelt enne Saaremaa Rallit. Et kui pole vaba, siis selleks ajaks tehakse vabaks... see on huumor Kes ja kuidas meid õhtul meloodilise õhuvõngutamisega lõbustab, selgub ka millaski.
Vägisi kisub juba 130 osaleja juurde ja veel on aega Talverallini 3 kuud... Muidugi on see teenäitajaks kõigile teistele Eesti vähegi autospordilaadsete ürituste korraldajatele k.a. tõsised sportrallid, ringrajasõidud etc, et kui asi toimib, teavad osalejad pikalt ette ja suudavad oma kohalolekust vägagi vara teada anda. Kui aus olla, on hetkel meil korraldajatena suhteliselt hea seis - jõuvankrite ja osalejate numbriline näit on ikka väga kõva sõna. Ehk on, mille pealt opereerida.
Teiselt poolt jälle seab see radade valikul ja ka söömisel/pidutsemisel/magamisel päris karme piiranguid. Esiteks ei saa enam kaugeltki igast "taluõuest" sellise massiga läbi sõita, siis peab olema raja läbitavus 100% kindel ehk vähegi "kahtlasemad" teed tuleb välja jätta jne. See puudutab küll päeva esimest osa, Lõuna-Eestis pädeva teedevõrguga probleeme ei ole. Aga eks me anname oma parima: päeva esimene pool tuleb rohkem kiiruslik-tempokam ja regulaarsusele rõhuv, teine loodetavalt tõsisem navigeerimine-eksitamine koos pisut madalama keskmise kiirusega.
Vaadates seekordset osalevate masinate kooslust, siis ei pea mõne teoorias aeglasema pärast kogu pundi keskmist madalal hoidma. Karta võib, et Turistidel kisub see ikka vägagi 50 km/h ligidale ja Sportlastel kuni 55 km/h. Üle selle mitte mingil juhul, see on juba selgelt ohtlik, kui ajagraafikus tahta püsida. Täita tuleb sõites ju kogu LE'd ehk kõik kiiruspiirangud tuleb sõita ettenähtud kiirusel.
Mingi hulk lisakatseid on ka juba kokku lepitud aga need ei saa paberile ju enne, kui vähegi on külma olnud ja lumelaadne ollus maha sadanud.
PS: huvitav tähelepanek - mida rohkem põhimaanteedest eemale hoiad, seda vähem kilomeetreid kulub risti läbi Eesti sõitmisele Aeg on teine teema...
PPS: lõunase kiire puhkepeatuse ja iseenda mao tankimise paigake hakkab ka vaikselt selguma ning kuulukse, et seto naised broneerivad juba juuksuriaegasid. Mitte vaid vabad, sest eks nad õpi saare naistelt enne Saaremaa Rallit. Et kui pole vaba, siis selleks ajaks tehakse vabaks... see on huumor Kes ja kuidas meid õhtul meloodilise õhuvõngutamisega lõbustab, selgub ka millaski.