16-11-2010, 19:29 PM
(16-11-2010, 18:49 PM)emsa Kirjutas: Süsteem oli midagi analoogilist sellele, mida Maanteeamet alates 1.1.11. siin rakendab. Aga väga laialt need numbrid levinud ei olnud, tehaste katsesõitjad ja mingi kogus klubide autosid. Kuidas seda saada oli võimalik, ei mäleta kahjuks.Sport ja Proba olid jah kuidagi nii erilised, et neid said vaid väga olulised ettevõtetd väga konkreetseks tegevuseks. Sest isegi NLiidus kehtis Viini 1968 aasta liikluskonventsioon ning vastavalt sellele pidid kõik teeliikluses osalevad autod mingitele kindlatele nõudmistele vastama. Näiteks riiklik registreeritus. Eks need erinumbrid pandigi külge masinatele, mis teatud põhjustel kas ei vastanud veel tingimustele või mida ei jõutud veel legaliseerida.
Proba-numbriga on isegi AiAr'ist üks pilt, ju siis oli vaja iseehitatud auto arvelesaamiseks teha mingid katsesõidud vms, äkki Artur mäletab. Kindlasti oli sport-eriseeria ka "kõva tegija" tunnus, sest Venemaal on siiani au sees "sportsmenid". Isegi selline õudne koht, kui Ivangorodi toll, ütles tunnustavalt "aa, võ sportsmenõ!", kui igati "hirmsa" aga puhtakspestud offroaderiga sinna veeresime. Lihtsa vene inimese jaoks oled kohe kuidagi "teistmoodi ja parem".