21-11-2010, 23:08 PM
nooo jahhh, eks sellel talvekäivitusel ongi see häda, et õlid läevad paksuks ja no mitte ei raatsi vene rauale täissünti sisse uputada, aga mineraal ei taha ilmselt jah seda va jäist õhku ((
Heitgaasid minu omal lähevad küll igatahes oma rada, ehk mitte siis ühist süsteemi pidi ja käivitusmootor on ka pea alati läinud, lihtsalt jaksu pole sel asjal niipalju, et 20-ga läheks kui ükskord sidurihaisuga pooleks niipalju saad, et suure mootori juba ringi saad siis on tegelikult suht ükiline mineja, paari pöördega käib nii mis müdin.
kusjuures keegi tark kunagi rääkis, et uuema aja vana tehnika ei armastavat nn kuivkäivitust (st enne käima ja siis vedelik) nii ma vist talvel hülsitihendi ära killisingi, sest nii ma tegin ja ma olen nii palju kordi juba sinna mootorisse sisse vaadanud et enam ei taha sellest mõeldagi. sestap arvangi, et tosool ja soojendus on ehk kõige muretum versioon kuigi krt siiani aru ei saa, et miks ometi sel mootoril pole külmapunne, need ju igivana leiutis ja kõigil on peale selle isendi
Heitgaasid minu omal lähevad küll igatahes oma rada, ehk mitte siis ühist süsteemi pidi ja käivitusmootor on ka pea alati läinud, lihtsalt jaksu pole sel asjal niipalju, et 20-ga läheks kui ükskord sidurihaisuga pooleks niipalju saad, et suure mootori juba ringi saad siis on tegelikult suht ükiline mineja, paari pöördega käib nii mis müdin.
kusjuures keegi tark kunagi rääkis, et uuema aja vana tehnika ei armastavat nn kuivkäivitust (st enne käima ja siis vedelik) nii ma vist talvel hülsitihendi ära killisingi, sest nii ma tegin ja ma olen nii palju kordi juba sinna mootorisse sisse vaadanud et enam ei taha sellest mõeldagi. sestap arvangi, et tosool ja soojendus on ehk kõige muretum versioon kuigi krt siiani aru ei saa, et miks ometi sel mootoril pole külmapunne, need ju igivana leiutis ja kõigil on peale selle isendi