24-11-2010, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2010, 15:29 PM ja muutjaks oli svenp.)
(18-11-2010, 12:56 PM)altraditional Kirjutas: Õige tähelepanek, ka tagurpidikäik kipub soojana krõmpsuma, külmalt mitte. Samuti avastasin variandi, et kui soojalt auto paigal seistes vajutada sidur sisse, panna teine käik, seejärel kohe esimene käik, siis kumbki ei krõmpsu. Või ka sedasi, et kui panna krõmpsuga esimene, võtta välja, panna uuesti esimene ilma sidurit vahepeal üles laskmata, on ka vaikne.
Kulunud 1. käigu sünkronisaator. 2. käiguga pidurdad vahevõlli maha ja siis ei pea 1. käigu sünkronisaator tööd tegema. Külmalt on kk õli paksem ja pidurdab samuti vahevõlli maha. Kui sa soojalt kauem ootaksid (min 3 s) sidur all, saad ka 1. ja R käigu "krõpsuvabalt" sisse.
Kui sa mõistusega 1. käiku sisse paned, siis võid veel pikalt remontimata sõita saada.