24-11-2010, 17:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2010, 17:51 PM ja muutjaks oli svenp.)
Puudub info auto margi ja mudeli kohta ehk pole teada kas tagurpidi käik on sünkroniseeritud või mitte. Odavamatel autodel ei pruugi olla, mis tähendab kiirel lülitamisel "krõmpsu", mida saab vältida viivitusega enne käigu lülitamist sidurit all hoides.
Esmane vea otsimise loogika on järgmine:
1. Probleem kõikide käikudega - viga siduris
2. Probleem ühe käiguga - viga käigukastis
Ülal pole olnud adekvaatset põhjendust sünkronisaatori asjasse mitte puutumise kohta. Sünkronisaatori viga võib katsetada näiteks nii: väikse hooga N peal liikudes vajutada sidur alla ja lülitada 1. käik. Tabades sellise kiiruse, kus käigukasti sisend- ja väljundvõllid on sünkroonis, peab käik "krõmpsuta" lülituma. Võin omast kogemusest mitmete autodega öelda, et 1. käik lülitub väikselt hoolt (praktiliselt vahetult enne auto seisma jäämist) kergemini kui seistes.
Edit: järele mõeldes, siduri halvem lahutamine avaldub eelkõige kohaltvõtul 1. ja R käiguga. Kõrgemate käikudega sõidu ajal "õigetel" kiirustel käiku vahetades viga võib maskeeruda. Samas peaks siis kõigi käikude lülitamine seistes halvem olema.
Esmane vea otsimise loogika on järgmine:
1. Probleem kõikide käikudega - viga siduris
2. Probleem ühe käiguga - viga käigukastis
Ülal pole olnud adekvaatset põhjendust sünkronisaatori asjasse mitte puutumise kohta. Sünkronisaatori viga võib katsetada näiteks nii: väikse hooga N peal liikudes vajutada sidur alla ja lülitada 1. käik. Tabades sellise kiiruse, kus käigukasti sisend- ja väljundvõllid on sünkroonis, peab käik "krõmpsuta" lülituma. Võin omast kogemusest mitmete autodega öelda, et 1. käik lülitub väikselt hoolt (praktiliselt vahetult enne auto seisma jäämist) kergemini kui seistes.
Edit: järele mõeldes, siduri halvem lahutamine avaldub eelkõige kohaltvõtul 1. ja R käiguga. Kõrgemate käikudega sõidu ajal "õigetel" kiirustel käiku vahetades viga võib maskeeruda. Samas peaks siis kõigi käikude lülitamine seistes halvem olema.