25-11-2010, 11:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2010, 11:41 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
arvasin, et jutt selle peale läheb. IMHO on need juba demagoogilised detailid - see väike inertsike ei puhu käigu sissepanekul suurt pilli.
teema juurde tagasi tulles jätaks ma demagoogia ning käigukasti lammutamise vahele ning teemaalgataja asemel teeks (soovi ja vajaduse korral) lihtsalt siduri korda.
Teet,
sõitnud 5Mm masinal, millel oli sünkroniseeritud vaid 3. ja 4. käik. Ei olnud praktikas mingeid teoreetilisi hädasid. Ilmselt sõitnud ka mitmete masinatega, millel pole 1. ja R käik sünkroniseeritud - ei julge aga kindlalt väita, sest nende kaste pole laiali lammutanud.
edit: praktilised kommentaarid on muidugi welcom - mu viidatud masin oli UAZ, mille käigukang oli ikka jupp maad pikem, kui sõiduauto oma
teema juurde tagasi tulles jätaks ma demagoogia ning käigukasti lammutamise vahele ning teemaalgataja asemel teeks (soovi ja vajaduse korral) lihtsalt siduri korda.
Teet,
sõitnud 5Mm masinal, millel oli sünkroniseeritud vaid 3. ja 4. käik. Ei olnud praktikas mingeid teoreetilisi hädasid. Ilmselt sõitnud ka mitmete masinatega, millel pole 1. ja R käik sünkroniseeritud - ei julge aga kindlalt väita, sest nende kaste pole laiali lammutanud.
edit: praktilised kommentaarid on muidugi welcom - mu viidatud masin oli UAZ, mille käigukang oli ikka jupp maad pikem, kui sõiduauto oma

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"