25-11-2010, 17:09 PM
No minu kandis Põlvamaal küll midagi praktiliselt juurde tulnud ei ole. Ainult külmaks on läinud.
Muidu täna sai proovitud ka tegutseda temaga. Neid hädasid ikka vene masinaga leidub. Kõigepealt ei saanud käima. Sai eetriga natuke aidatud ja käima tõmbamisel lõi nii kõvasti tagasi, et nöör läks katki, tahtis üldse nagu teisipidi käima minna. Lisaks sain sellise siraka näppepidi, et valu meenutab veel seda masinat ilmselt vähemalt nädala.
Panin uue käiviti koos korpusega ja sain käima. Mingi hetk käimise ajal pöörded nagu läksid kole kõrgeks ja gaasi mahavõtmine ka ei toiminud. Avastasin sellise asja, et karburaator täitsa jääs. Siibrivõll oli nii kõvasti kinni külmanud, et andis lahti murda. Natuke seisis ja pärastpoole huvitav enam seda viga käimise ajal ei tekkinud. Tal on üldse natuke valesti see asi, nimelt karburaator on pika toru otsas. Oleks ta nagu mootorattal, siis sellist viga ei tekiks.
Bensiinikulu just ka kõige eeskujulikum ei ole, kaks päeva vaevalt vast tund poolteist temaga tööd tehtud ja paak tühi nagu nipsti. Muidugi üle kolmveerandi täis ka panna ei saa, siis raputab õhutusaugust kõik välja.
Kohevat lund kipub see puhur õudsalt tolmutama. Krae vahe on paksult lund täis, samuti mootorile endale langeb lumi peale. Hirm juba on vaikselt, et kuidas see vesi ja lumi sellele elektronsüütele mõjub. Tundub, et see väljuva lume suunaja ei ole kõige paremini õnnestunud. Aed ja Kodu foorumist lugesin, et kui see originaal lume suunaja vahetada välja kanalisatsiooni 45 kraadise põlve vastu, siis pidi asi palju paremaks minema.
Muidu, on keegi proovinud sahaga tegutseda? Kuidas käitub, jõuab tõugata?
Muidu täna sai proovitud ka tegutseda temaga. Neid hädasid ikka vene masinaga leidub. Kõigepealt ei saanud käima. Sai eetriga natuke aidatud ja käima tõmbamisel lõi nii kõvasti tagasi, et nöör läks katki, tahtis üldse nagu teisipidi käima minna. Lisaks sain sellise siraka näppepidi, et valu meenutab veel seda masinat ilmselt vähemalt nädala.
Panin uue käiviti koos korpusega ja sain käima. Mingi hetk käimise ajal pöörded nagu läksid kole kõrgeks ja gaasi mahavõtmine ka ei toiminud. Avastasin sellise asja, et karburaator täitsa jääs. Siibrivõll oli nii kõvasti kinni külmanud, et andis lahti murda. Natuke seisis ja pärastpoole huvitav enam seda viga käimise ajal ei tekkinud. Tal on üldse natuke valesti see asi, nimelt karburaator on pika toru otsas. Oleks ta nagu mootorattal, siis sellist viga ei tekiks.
Bensiinikulu just ka kõige eeskujulikum ei ole, kaks päeva vaevalt vast tund poolteist temaga tööd tehtud ja paak tühi nagu nipsti. Muidugi üle kolmveerandi täis ka panna ei saa, siis raputab õhutusaugust kõik välja.
Kohevat lund kipub see puhur õudsalt tolmutama. Krae vahe on paksult lund täis, samuti mootorile endale langeb lumi peale. Hirm juba on vaikselt, et kuidas see vesi ja lumi sellele elektronsüütele mõjub. Tundub, et see väljuva lume suunaja ei ole kõige paremini õnnestunud. Aed ja Kodu foorumist lugesin, et kui see originaal lume suunaja vahetada välja kanalisatsiooni 45 kraadise põlve vastu, siis pidi asi palju paremaks minema.
Muidu, on keegi proovinud sahaga tegutseda? Kuidas käitub, jõuab tõugata?