01-12-2010, 16:14 PM
Mnjah üldiselt ma ei saagi sinu tervest teemast absoluutselt aru. Kas sul mootor on ikka ideaalses korras?
Sest nii kui sinul on väikseimgi õhuleke karteris,sisselaske juures siis pole lootustki tühikäiku paika saada. Täisgaasil see niiväga tunda ei anna kuna mootori enda poolt tekitaud õhu pumpamine on vb sada korda suurem kui see lekkeõhk.
Ja kui oled juba karburaatori viimase pulgani lahti võtnud ning kõik ilusti ära puhastanud/kontrollinud ja ikka ei tööta siis pigem soovitan külma südamega uue karpa osta. Sest vanal sa jäädki kotermanne taga ajama. Düüsid ei pruugi enam õiges mõõdus olla,igast tühikäigu õhukanalid/düüsid samuti. Lisaks kulub ära gaasisiiber ja nõel oma düüsipesas. Kuna kõige rohkem sa sõidad ikka poole gaasiga siis sealt kulub nõel rohkem ning sul läheb segu alt/ülevalt ka seetõttu paigast ära.
Usun ,et siibri ning korpuse kuludes võib juba hakata sealt vahelt ka õhu lekkima,mis ajab segu ebaühtlaseks. Samuti ülevalt kaane ning gaasitrossi juurest.
Samas võib olla ka täitsa konstruktsiooni viga kus näiteks millegipärat pannakse liiga suure diameetrise lõõriga karpa mootori otsa mis ei tekita piisavalt vaakumit/õhuvoolu kiirust ja siis hakkabki tühikäik ujuma ja pole head pöördesse minekut kuna segu ei suudeta piisavalt rikastada.
/Olen teinud hästi palju väikeste mootorite karburaatoreid.
Sest nii kui sinul on väikseimgi õhuleke karteris,sisselaske juures siis pole lootustki tühikäiku paika saada. Täisgaasil see niiväga tunda ei anna kuna mootori enda poolt tekitaud õhu pumpamine on vb sada korda suurem kui see lekkeõhk.
Ja kui oled juba karburaatori viimase pulgani lahti võtnud ning kõik ilusti ära puhastanud/kontrollinud ja ikka ei tööta siis pigem soovitan külma südamega uue karpa osta. Sest vanal sa jäädki kotermanne taga ajama. Düüsid ei pruugi enam õiges mõõdus olla,igast tühikäigu õhukanalid/düüsid samuti. Lisaks kulub ära gaasisiiber ja nõel oma düüsipesas. Kuna kõige rohkem sa sõidad ikka poole gaasiga siis sealt kulub nõel rohkem ning sul läheb segu alt/ülevalt ka seetõttu paigast ära.
Usun ,et siibri ning korpuse kuludes võib juba hakata sealt vahelt ka õhu lekkima,mis ajab segu ebaühtlaseks. Samuti ülevalt kaane ning gaasitrossi juurest.
Samas võib olla ka täitsa konstruktsiooni viga kus näiteks millegipärat pannakse liiga suure diameetrise lõõriga karpa mootori otsa mis ei tekita piisavalt vaakumit/õhuvoolu kiirust ja siis hakkabki tühikäik ujuma ja pole head pöördesse minekut kuna segu ei suudeta piisavalt rikastada.
/Olen teinud hästi palju väikeste mootorite karburaatoreid.