02-12-2010, 18:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2010, 15:00 PM ja muutjaks oli koterman.)
Kena jõulukuu algul oli võimalus taas vanade Gazi-tehnika sõpradega kokku puutuda. Sealt ka üks huvitav leid siin foorumis arutluseks:
a - esiteks, millega on siin üldse tegemist?
b - teiseks, kas selline, nüüdseks juba üle viie dekaadi-kaugune tehniline lahendus vääriks säilitamist ka uutele põlvedele ja miks?
c - kuidas suhtuvad kohalikud spetsid, kel siiski üldjuhul vaid puhas originaal silma särama paneb, sellisesse, eluaegse omaniku enda "rakenduslikku" nägemusse?
EDIT - ja kui vaadata originaaljoonist, siis näeb, et need endisaegsed nupumehed on siiski algse vormi säilitamist väga tõsiselt võtnud. Praktiliselt külje- v tagavaates silma ei puutugi. Sestap mine tea, kas mingigi põhjalikuma tootearenduse olemasolul ja -võimalusel Gorkis (N.Novgorodis) oleks selline idee võinud olla ka tehasepoolne... Ja seega oleks võinud juba 50tel olla sõiduk, millest võtta hilisematele Junostitele ja Raffidele hüva eeskuju
a - esiteks, millega on siin üldse tegemist?
b - teiseks, kas selline, nüüdseks juba üle viie dekaadi-kaugune tehniline lahendus vääriks säilitamist ka uutele põlvedele ja miks?
c - kuidas suhtuvad kohalikud spetsid, kel siiski üldjuhul vaid puhas originaal silma särama paneb, sellisesse, eluaegse omaniku enda "rakenduslikku" nägemusse?
EDIT - ja kui vaadata originaaljoonist, siis näeb, et need endisaegsed nupumehed on siiski algse vormi säilitamist väga tõsiselt võtnud. Praktiliselt külje- v tagavaates silma ei puutugi. Sestap mine tea, kas mingigi põhjalikuma tootearenduse olemasolul ja -võimalusel Gorkis (N.Novgorodis) oleks selline idee võinud olla ka tehasepoolne... Ja seega oleks võinud juba 50tel olla sõiduk, millest võtta hilisematele Junostitele ja Raffidele hüva eeskuju
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)