10-12-2010, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2010, 21:05 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Ei ei ei.....
Hermeetiline peab olema KOGU sisselase alates õhusisenemise lõõrist karburaatorisse kuni summuti otsani.
Näiteks kui kontrollid karteri rõhupidavust mingi flantsiga ja selle järgi nagu oleks korras siis võib olla on karburaatori äärik hoopis ebatiheduse põhjustaja ning sul mootor ei käi normaalselt jälle!
Tean kuna olen ise sellisse vea otsa sattunud ning pool päeva "vea" otsingut taandus 10 kroonisele metalliplaadile mis oli karpa ning sisselaske lõdviku vahel. Alati kui mõõtsin karteri ebatihedust siis kasutasin flanti mis läks karpa ning selle metallplaadi asemel ning alguses ei taibanud ära,et KÕIK on eraldi kontrollides 100% korras ja uued kuid mootor käib halvasti tühikäigu.
Hermeetiline peab olema KOGU sisselase alates õhusisenemise lõõrist karburaatorisse kuni summuti otsani.
Näiteks kui kontrollid karteri rõhupidavust mingi flantsiga ja selle järgi nagu oleks korras siis võib olla on karburaatori äärik hoopis ebatiheduse põhjustaja ning sul mootor ei käi normaalselt jälle!
Tean kuna olen ise sellisse vea otsa sattunud ning pool päeva "vea" otsingut taandus 10 kroonisele metalliplaadile mis oli karpa ning sisselaske lõdviku vahel. Alati kui mõõtsin karteri ebatihedust siis kasutasin flanti mis läks karpa ning selle metallplaadi asemel ning alguses ei taibanud ära,et KÕIK on eraldi kontrollides 100% korras ja uued kuid mootor käib halvasti tühikäigu.