11-12-2010, 17:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2010, 01:25 AM ja muutjaks oli meli666.)
Nii, lund natuke rohkem ja eile sai tõsisemalt proovitud MB1 puhuriga tööd teha. Kuna igale poole ei saa päris lund lasta, siis vastu kõva tuult lastes jooksis lumi kõik tagasi.
Täna oli hoopis teine töötada, lumi läks sinna kuhu suunatud.
Peab ütlema, et päris võimas asi on venelasel välja mõeldud. Läks ka 70 sentimeetrisest lumest läbi, ainult kuna puhuri kõrgus on pool sellest, siis ülejäänu jooksis üle puhuri maha. Aitas, kui lasta tagasi ja siis veel kord teha.
Huvitav on see, et ummistusi selle puhuriga ei tekkinudki, nii nagu peale tuleb, nii viskab kõik välja. Mootoril oli üllatavalt palju jõudu. Kõige rohkem võttis seal köhima, kus tuli juba puhurist mahalangenud lund uuesti lasta. Samas välja suretada ei õnnestunud kordagi, kui tuli liiga suur hang, siis lihtsalt rattad hakkasid libisema ja läks kaapimisega edasi. Muidugi nii suure lume korral võiks kiirus veits aeglasem olla. Leidsin huvitava video, siin tundub, et on kiirust maha saadud väiksemate ratastega: http://www.youtube.com/watch?v=PlwC1nmu4Cc
Mootor hakkas ka vahepeal "parbatama" ja jõud kadus. Sai karburaator maha kistud ja puhastatud. Ikka töötada ei tahtnud. Lõpuks panin uue küünla ja töötab jälle ilusti.
Puhuril endal on selline konstruktsiooni viga küljes, et see rullpukskett toob selle korpuse, kus kett jookseb, lund täis ja see muutub seal sulalumeks. Kui nüüd puhur seisma jätta tunniks, siis külmub see lumelödi seal vahest nii kõvasti keti külge kinni, et kangiga murdes ka ei hakka liikuma. Aitab ainult keev vesi. Töötamise ajal see lumelödi ei sega.
Kõige õigem lahendus oleks vist need kaks võlli pikemaks teha ja tuua veorattad teisele poole seina. Oskab keegi öelda, kuidas oleks kõige lihtsam teha võlli pikemaks. Keevitada jupp otsa? Ainult sellega on vist see jama, et keevitus tõmbab niiöelda ära ja keevitatud jupp võib väntama hakata.
Veel üks asi, oskab keegi öelda, miks tekib rihma sisse selline lõhe nagu pildil, tundub et rihm on sealt kokku pandud?
Pildid:
Täna oli hoopis teine töötada, lumi läks sinna kuhu suunatud.
Peab ütlema, et päris võimas asi on venelasel välja mõeldud. Läks ka 70 sentimeetrisest lumest läbi, ainult kuna puhuri kõrgus on pool sellest, siis ülejäänu jooksis üle puhuri maha. Aitas, kui lasta tagasi ja siis veel kord teha.
Huvitav on see, et ummistusi selle puhuriga ei tekkinudki, nii nagu peale tuleb, nii viskab kõik välja. Mootoril oli üllatavalt palju jõudu. Kõige rohkem võttis seal köhima, kus tuli juba puhurist mahalangenud lund uuesti lasta. Samas välja suretada ei õnnestunud kordagi, kui tuli liiga suur hang, siis lihtsalt rattad hakkasid libisema ja läks kaapimisega edasi. Muidugi nii suure lume korral võiks kiirus veits aeglasem olla. Leidsin huvitava video, siin tundub, et on kiirust maha saadud väiksemate ratastega: http://www.youtube.com/watch?v=PlwC1nmu4Cc
Mootor hakkas ka vahepeal "parbatama" ja jõud kadus. Sai karburaator maha kistud ja puhastatud. Ikka töötada ei tahtnud. Lõpuks panin uue küünla ja töötab jälle ilusti.
Puhuril endal on selline konstruktsiooni viga küljes, et see rullpukskett toob selle korpuse, kus kett jookseb, lund täis ja see muutub seal sulalumeks. Kui nüüd puhur seisma jätta tunniks, siis külmub see lumelödi seal vahest nii kõvasti keti külge kinni, et kangiga murdes ka ei hakka liikuma. Aitab ainult keev vesi. Töötamise ajal see lumelödi ei sega.
Kõige õigem lahendus oleks vist need kaks võlli pikemaks teha ja tuua veorattad teisele poole seina. Oskab keegi öelda, kuidas oleks kõige lihtsam teha võlli pikemaks. Keevitada jupp otsa? Ainult sellega on vist see jama, et keevitus tõmbab niiöelda ära ja keevitatud jupp võib väntama hakata.
Veel üks asi, oskab keegi öelda, miks tekib rihma sisse selline lõhe nagu pildil, tundub et rihm on sealt kokku pandud?
Pildid: