12-12-2010, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2010, 23:02 PM ja muutjaks oli argo1974.)
Jawal kasutatav Motorpali õlipump on Mikuni koopia ja nt Motorpali diislipumpade valmistamiskvaliteeti arvestades ei tohiks ta Mikuni õlipumpadest grammigi kehvem olla. Kui mõlemad kõrvuti panna, ega aru ei saa, kumb on kumb.
Läänes on spetsiaalset, õlipumpadele mõeldud 2-taktiõli müüdud juba 60-ndate lõpust ja pumpade rikked on ülimalt haruldased. 99,999 % peituvad probleemid ikka kasutajate hooletuses (suvaline õli, õlipaagi põhi sodine, filtrid umbes, voolikud lekivad, õhk süsteemis, kontrollklapid kinni jne) ehk tegemata hooldus/kontroll. Jamade põhjus nr 1 on mõistagi unustamine õlitaset kontrollida. Ma olen oma T500-ga nüüd 3T km maha kimanud ja ausalt öeldes ei tahaks enam õlipudeleid kaasas tassida ning tanklas solberdada. Paagitäiest (1,8L) piisab päris kauaks, õlikulu on u liiter 1300 km peale.
Liitrivõimsuselt on PS suht sarnases kategoorias tolleaegsete lääne kahetaktilistega (90-120 hj/L), seega peaks kolbide läbipõletamine jääma sarnasesse suurusjärku. Ja seda lääne ratastel juhtub, kui lahja segu ja varase süütehetkega pikalt täisgaasil lasta. Mul on siin päris mitu auklikku T500 kolbi eelmiste omanike poolt mälestuseks jäetud
634-6 pole hetkel sõidukorras, seega isiklikud kogemused õlitussüsteemi toimivuse osas puuduvad. Senimaani (15K mls) on ta igatahes korralikult töötanud, mootor on veel suht hea kompressiooniga.
Läänes on spetsiaalset, õlipumpadele mõeldud 2-taktiõli müüdud juba 60-ndate lõpust ja pumpade rikked on ülimalt haruldased. 99,999 % peituvad probleemid ikka kasutajate hooletuses (suvaline õli, õlipaagi põhi sodine, filtrid umbes, voolikud lekivad, õhk süsteemis, kontrollklapid kinni jne) ehk tegemata hooldus/kontroll. Jamade põhjus nr 1 on mõistagi unustamine õlitaset kontrollida. Ma olen oma T500-ga nüüd 3T km maha kimanud ja ausalt öeldes ei tahaks enam õlipudeleid kaasas tassida ning tanklas solberdada. Paagitäiest (1,8L) piisab päris kauaks, õlikulu on u liiter 1300 km peale.
Liitrivõimsuselt on PS suht sarnases kategoorias tolleaegsete lääne kahetaktilistega (90-120 hj/L), seega peaks kolbide läbipõletamine jääma sarnasesse suurusjärku. Ja seda lääne ratastel juhtub, kui lahja segu ja varase süütehetkega pikalt täisgaasil lasta. Mul on siin päris mitu auklikku T500 kolbi eelmiste omanike poolt mälestuseks jäetud

634-6 pole hetkel sõidukorras, seega isiklikud kogemused õlitussüsteemi toimivuse osas puuduvad. Senimaani (15K mls) on ta igatahes korralikult töötanud, mootor on veel suht hea kompressiooniga.