17-12-2010, 09:39 AM
Nood rehvid peavad lumes töesti hästi.
Eelmisel talverallil oli kaks episoodi, kus lumega seoses miskeid probleeme oli-nimelt tolle esimese krossirajakatse stardis ei saanud kohapealt minema kuna olin ilmselt andetult sättinud auto kellegi rööpasse, ja siis hiljem päevapeale ühel kinnituisanud teel kus u60km/h tömbas hang rooli ära mu tähelepanematuse töttu(köik oli valge ju!), ja siis jäi kraavi libisemisest väga vähe puudu. Önneks suutsin käigu alla ja gaasi pöhja litsuda viimasel sekundimurdosal ja poiss vingerdas välja lärmava mootori ja lendava lume saatel.
Jäärajal pole neist rehvidest küll palju tolku.
Rehvide saamislugu oli lihtne, söber ostis ühe mosse töölkäimiseks ja tollel olid need kaasas. Kuna poldivahe on pmtselt sama siis alla nad läksidki, ka ilukilbid loovutas mosse. Tänaseks on mosse kahjuks koos kilpidega müüdud, niiet neid peab hakkama nüüd uusi otsima, ilma on veidi räige.
Aga köige suurem mure on mul endal ikkagi mootori pärast, need kolossaalsed 60hj tunduvad väga nutused seal roolis olles...eriti tunnen puudust sellest et käiguga pidurdades ei toimu nagu mingit pidurdumist....
Ma pole surveid möötnud veel. Aga eelmine vanem härrasmees kelle käest ma auto ostsin Uppsala tagant metsast väitis et mootor on mitte liigakaua aega tagasi ülekäidud ja kulujupid vahetatud. Näeb teine kuiv välja ja ei suitse ka nagu, käima läheb hästi. Niiet ju ta on korras, aga lihtsalt selline nörguke.
Sellega seoses, tuli autoga kaasa ajakirja Tehnikens Värld 64a väljaanne, kus muude reklaamide vahel ka Taunuse oma. Ja meeldivat naeru garanteeris päevadeks sama aasta Opel Kadeti reklaam, kus lubati et uued pööretemaiad mootorid paiskavad väikese luksusauto 0-100km/h alla 25sekundi....
Eelmisel talverallil oli kaks episoodi, kus lumega seoses miskeid probleeme oli-nimelt tolle esimese krossirajakatse stardis ei saanud kohapealt minema kuna olin ilmselt andetult sättinud auto kellegi rööpasse, ja siis hiljem päevapeale ühel kinnituisanud teel kus u60km/h tömbas hang rooli ära mu tähelepanematuse töttu(köik oli valge ju!), ja siis jäi kraavi libisemisest väga vähe puudu. Önneks suutsin käigu alla ja gaasi pöhja litsuda viimasel sekundimurdosal ja poiss vingerdas välja lärmava mootori ja lendava lume saatel.
Jäärajal pole neist rehvidest küll palju tolku.
Rehvide saamislugu oli lihtne, söber ostis ühe mosse töölkäimiseks ja tollel olid need kaasas. Kuna poldivahe on pmtselt sama siis alla nad läksidki, ka ilukilbid loovutas mosse. Tänaseks on mosse kahjuks koos kilpidega müüdud, niiet neid peab hakkama nüüd uusi otsima, ilma on veidi räige.
Aga köige suurem mure on mul endal ikkagi mootori pärast, need kolossaalsed 60hj tunduvad väga nutused seal roolis olles...eriti tunnen puudust sellest et käiguga pidurdades ei toimu nagu mingit pidurdumist....
Ma pole surveid möötnud veel. Aga eelmine vanem härrasmees kelle käest ma auto ostsin Uppsala tagant metsast väitis et mootor on mitte liigakaua aega tagasi ülekäidud ja kulujupid vahetatud. Näeb teine kuiv välja ja ei suitse ka nagu, käima läheb hästi. Niiet ju ta on korras, aga lihtsalt selline nörguke.
Sellega seoses, tuli autoga kaasa ajakirja Tehnikens Värld 64a väljaanne, kus muude reklaamide vahel ka Taunuse oma. Ja meeldivat naeru garanteeris päevadeks sama aasta Opel Kadeti reklaam, kus lubati et uued pööretemaiad mootorid paiskavad väikese luksusauto 0-100km/h alla 25sekundi....

Karateturbo-kolm purki ja tigu
