17-12-2010, 21:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2010, 21:52 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
Omades justnimelt sedaan sõiduautot, mitte mahtuniversaali (neid kahjuks ostmise ajal lihtsalt veel ei toodetud), võin peale +5 aastat ja 100000km öelda, et täiesti pandav tarbesõiduk. Soetatud sai see kunagi sellepärast, et minu soovide ja maailmavaatega on see üks väheseid kokkulangevaid sõidukeid - tegu on konkreetse elementaarautoga - sõiduomadused on täiesti vastuvõetavad, igasugune mõtetu lisavarustus puudub.
Sõidumugavusele ja dünaamikale on igal inimesel omad nõudmised aga midagi erilist sellelt masinalt loota ega oodata mõtet ei ole. Samas punktist a punkti b liikumiseks on kõik piisav. Lisaks ei pea ka põdema iga tekkiva kriipsu pärast või selle pärast, et äkki keegi selle sõiduki ära varastab.
Läbi elanud on see masin minu käes kõike, mis vähegi võimalik, alates väikesest lapsest või mõnest suurest lõukoerast kuni 1x2m alumiiniumplekitahvli või isegi kahe mopeedini salongis. Samuti sõidetud ka nii kandi kruusa või kahe euroaluse tellistega järelkäruga sabas.
![[Pilt: DSC01073.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/752254/DSC01073.JPG)
Reaalne keskmine küttekulu (maantee+ linn +külavahe +vahetevahel ka järelkäru taga) minu 1,4 besnsiinimootoriga sedaanil on olnud 6,8-7L/100km vahel. Mingeid arvestatavaid lagunemisi toimunud ei ole. Selle aja jooksul olen kulumaterjalidest lisaks tavalistele tehnohooletele vahetanud ~60000 pealt esimesed piduriklotsid ja rooliotsad ning 80000 peal esimesed rattalaagrid. Arvestades, et sellest kilometraazist umbes 50% on masin liikunud kruusateedel, ei ole see üldsegi paha.
Sõidumugavusele ja dünaamikale on igal inimesel omad nõudmised aga midagi erilist sellelt masinalt loota ega oodata mõtet ei ole. Samas punktist a punkti b liikumiseks on kõik piisav. Lisaks ei pea ka põdema iga tekkiva kriipsu pärast või selle pärast, et äkki keegi selle sõiduki ära varastab.
Läbi elanud on see masin minu käes kõike, mis vähegi võimalik, alates väikesest lapsest või mõnest suurest lõukoerast kuni 1x2m alumiiniumplekitahvli või isegi kahe mopeedini salongis. Samuti sõidetud ka nii kandi kruusa või kahe euroaluse tellistega järelkäruga sabas.
Reaalne keskmine küttekulu (maantee+ linn +külavahe +vahetevahel ka järelkäru taga) minu 1,4 besnsiinimootoriga sedaanil on olnud 6,8-7L/100km vahel. Mingeid arvestatavaid lagunemisi toimunud ei ole. Selle aja jooksul olen kulumaterjalidest lisaks tavalistele tehnohooletele vahetanud ~60000 pealt esimesed piduriklotsid ja rooliotsad ning 80000 peal esimesed rattalaagrid. Arvestades, et sellest kilometraazist umbes 50% on masin liikunud kruusateedel, ei ole see üldsegi paha.