18-12-2010, 14:27 PM
Võib täitsa tõsi olla, et madala pöördega ja suure töömahuga venelasel on väändemomenti kõvasti rohkem ja seetõttu ei sure ta ka nii kergesti välja. Ma seda imestasingi, et lääne puhurid ei ole kunagi alla 10 hepa, kuidas MB oma viiega jaksab?
Kindlasti on vabrikupuhur tehtud optimaalne. Kuna tingimused on seinast seina - kerge lumi, tuisulumi, sulalumi, sügav lumi, siis on asi tehtud "keskelt läbi" kõige jaoks. See et mina siin tarka panen ja püüan omamoodi teha, on minu kiiks. Puhtalt. Kõige mõistlikum oleks teha vabrikupuhuri kloon. Võimalik, et ka mina sinna punkti jõuan, kuigi ringiga, sest käed sügelevad nagu pahal lapsel.
Üks põhjus, millest pole vist veel rääkinud, on plaan kasutada puhuri korpuseks 200L bensuvaati. Veneaegset ja tugevat, paksu seinaga. Ahvatlev poolvalmis asi. Lõikasin sellest 1/4 pikuti välja. Edasi nüsin ja painutan vastavalt vajadusele. Väljalõigatud osa sobiks kuju poolest MB-le sahaks kerge lume lükkamisel, kuigi käsitsi saaks sellist lund vist kiireminigi lükata. Vaati lühemaks teha oleks suht lihtne, peenemaks palju raskem, samuti nullist originaalmõõduga korpuse tegemine. Alternatiiviks oleks vana propaaniballoon korpuseks, mis tuleks aga liiga väike(madal). Ehitan praegu tigu, mille püüan teha nii, et oleks vajadusel võimalikult lihtne seda otstest lühemaks lõigata, samuti viskelaba kitsamaks teha. Tigu tuleb seest tühi, millest loodan, et ei poo mootorit nii kinni kui täis ja enamus pauerit jääks suurendatud viskelabale. On umbes 30% võimalus et asi hakkab tööle nii nagu tahan, aga see on OK. Küllap õpin ja teen paremini.
Kindlasti on vabrikupuhur tehtud optimaalne. Kuna tingimused on seinast seina - kerge lumi, tuisulumi, sulalumi, sügav lumi, siis on asi tehtud "keskelt läbi" kõige jaoks. See et mina siin tarka panen ja püüan omamoodi teha, on minu kiiks. Puhtalt. Kõige mõistlikum oleks teha vabrikupuhuri kloon. Võimalik, et ka mina sinna punkti jõuan, kuigi ringiga, sest käed sügelevad nagu pahal lapsel.

Üks põhjus, millest pole vist veel rääkinud, on plaan kasutada puhuri korpuseks 200L bensuvaati. Veneaegset ja tugevat, paksu seinaga. Ahvatlev poolvalmis asi. Lõikasin sellest 1/4 pikuti välja. Edasi nüsin ja painutan vastavalt vajadusele. Väljalõigatud osa sobiks kuju poolest MB-le sahaks kerge lume lükkamisel, kuigi käsitsi saaks sellist lund vist kiireminigi lükata. Vaati lühemaks teha oleks suht lihtne, peenemaks palju raskem, samuti nullist originaalmõõduga korpuse tegemine. Alternatiiviks oleks vana propaaniballoon korpuseks, mis tuleks aga liiga väike(madal). Ehitan praegu tigu, mille püüan teha nii, et oleks vajadusel võimalikult lihtne seda otstest lühemaks lõigata, samuti viskelaba kitsamaks teha. Tigu tuleb seest tühi, millest loodan, et ei poo mootorit nii kinni kui täis ja enamus pauerit jääks suurendatud viskelabale. On umbes 30% võimalus et asi hakkab tööle nii nagu tahan, aga see on OK. Küllap õpin ja teen paremini.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.