18-12-2010, 14:46 PM
loomulikult on suurema kubatuuriga suurem vääne.
no hüva, eeldusel, et muud muutujad on ligilähedaselt samad.
ksf. basilio jutu pääle tahaks natsa küsida/targutada.
esiteks, üldjuhul peaks jalgrada viima punktist a punkti b, ehk teoorias peab ju freesiga ka algusesse tagasi tulema ja seljuhul saab nagunii juba kaks "vagu" ajada ja lisaaega ei kulu. no kui just mingi ringteega tegu pole. a ring muidugi ka ei välista vastassuunas tiiru tegemist, tõsi sel juhul ajakulu juba topelt.
ja mis puutub kahte jälge auto jaoks, siis vähemasti minu kodu juures on lumi küll taoline, et vaid kahe võimaliku jälje puhul ajaks mina kõhu alt niipalju ää kui võimalik ja rattad saavad enda ette jääva lumega ise hakkama. kinni jäämised on ikka siis päevakorras kui masin kõhuli lume otsas kinni on.
no hüva, eeldusel, et muud muutujad on ligilähedaselt samad.
ksf. basilio jutu pääle tahaks natsa küsida/targutada.
esiteks, üldjuhul peaks jalgrada viima punktist a punkti b, ehk teoorias peab ju freesiga ka algusesse tagasi tulema ja seljuhul saab nagunii juba kaks "vagu" ajada ja lisaaega ei kulu. no kui just mingi ringteega tegu pole. a ring muidugi ka ei välista vastassuunas tiiru tegemist, tõsi sel juhul ajakulu juba topelt.
ja mis puutub kahte jälge auto jaoks, siis vähemasti minu kodu juures on lumi küll taoline, et vaid kahe võimaliku jälje puhul ajaks mina kõhu alt niipalju ää kui võimalik ja rattad saavad enda ette jääva lumega ise hakkama. kinni jäämised on ikka siis päevakorras kui masin kõhuli lume otsas kinni on.