19-12-2010, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2010, 23:22 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(19-12-2010, 16:47 PM)meli666 Kirjutas: Palju tööd teha ei saanudki, kui käis hirmus pauk ja asi seiskus momentselt. Puuhalg lume see oli jäänud viskekopa ja korpuse vahele. Ise sain motoploki juhtsarvega ka niikõvasti mööda põske, et see täitsa paistes.Tunnen kaasa!
Tulemus on see, üks viskekopp on täiesti sodi, aga veel hullem on see, et teo võll on ka täiesti kõver. Igatahes asja temast ilmselt enam ei saa.

Vähemalt saime nüüd teada, miks lääne käsitsi opereeritavad puhurid on kõik kaheastmelised - ohutus! Tigu käib ees aeglaselt ja viskerootor on oma korpuses peidus. Kui kivi saab, siis lööb küll labad kõveraks ja tihvtid võllil puruks, aga ei tapa kedagi ära. Meerikamaal oleks kasutaja puhuri tootja kohtusse kaevanud ja ntx kaelavalusid vms simuleerides pikka aega raha pumbanud.
Miks sa tahad tigu täiesti nullist teha? Minul on teovõll koos viskelaba ja tigu toetavate lattidega valmis ning praegu jaman just teo lehtmaterjalist väljalõikamisega. Teen ja passitan shabloone jne. Ei ole mõnus tegevus. Lõikamist on palju ja lõikekettaid läheb nagu leiba. Soovitan kasutada vana tigu, kui vähegi võimalik. Lõika lahti ja pane uuele võllile. Hoiad umba palju aega kokku.
Aga kui tahad eksperimenteerida ja seest tühja biheeliksit ehitada, siis... tere tulemast klubisse!

Ah jaa, head paranemist!
(19-12-2010, 22:32 PM)USSR V4 Kirjutas: Roomikutega on ka probleem, kuna rattad on väikesed, on masina kõrgus keskelt ainult 5cm ja suure kaalu tõttu vajuvad roomikud läbi, siis jääb asi kõhupeale kandma ja on jupp kangutamist, et uuesti liikuma saada.Lühidalt öeldes - kurjal pullil on taksikoera jalad all!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.