Küsimusi auto mootoriremondi kohta
#19

Kui tegemist on bensukaga, siis on ok, kui diisel ,siis jah, miinuskraadidega enam käima ei lähe muudmoodi kui tõmmates...

Teema jätkuks aga - bussi panin siis kokku. Tegin ainult kaane remondi ära, kuna klapid ei pidanud. Nookurid maha võetud, valasin pesad plokikaanes diislit täis ja loetud minutitega olid 3tk tühjad. Peale klappide/klapipesade lihvi tegin uuesti katse, ja tunni püsisid täis, rohkem ei kannatanud oodata...

Aga hetkel läheb käiku ühe bensuka mootoriremont, kuna:

Õlirõhk on küsitav. Sooja mootoriga tühikäigul on 0,9bar. Autodata näitab minimaalseks 1,5bar, aga ise arvan, et see vast veel kõikse hullem ei ole...
Aga samuti probleem silindrisurvetega. Autodatas oli 11 -13bar lubatud vahemik, mõõtes seevastu sain sellised tulemused:

1cyl - 10 14
2cyl - 9 12
3cyl - 17 20
4cyl - 6 8

Teine rida mõõtmisi teostasin kui olin valanud silindrisse natuke mineraalõli, et saada mingi ülevaade rõngaste seisukorrast. Mõõtsin igat silindrit 3 korda ja kõige parema tulemuse panin kirja.

Et küsimus tekkis miks on kolmandal silindril nii tugev kompressioon, mis on üle lubatud piiri, aga vähemalt midagigi on...

Et tundukse nagu jällegi osad klapid ei pea või mis arvate? Kusjuures kõige huvitavam asi oli see, et sel mootoril peaks saama klappivahet reguleerida, aga mina ei leidnud küll sellist kohta...
Keskel jookseb nukkvõll ja nukkvõllilt saavad käituse rullnookurid, mis siis otstega ongi klappide peal. Tavaliselt saab nookuri välimisest otsast ikkagi klapivahet reguleerida, aga sellel on välimine ots pealt kinnine, mis on minu jaoks kummaline... Kas peabki asi nii olema, või on keegi juba miskit näppinud seal sees... Hüdratõukureid ka ei ole ju...
Sest kui klappe ei ole reguleeritud, või ei saa reguleerida siis on ka loomulik, et klapivahe pikapeale kaob ära ja silindrisurve langeb, sest klapp ei sulgu enam tihedalt...
Ühelgi klapil igaljuhul klapivahet tunda ei olnud...
Et mida arvate asjast?

Autoks Hyundai Scoupe 93a 65kw...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 03-03-2009, 21:11 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: 41Degree - 03-03-2009, 22:41 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 04-03-2009, 01:19 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: via - 04-03-2009, 09:06 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 04-03-2009, 21:15 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 04-03-2009, 21:53 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: CORRADOg60 - 04-03-2009, 22:53 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 05-03-2009, 00:50 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: marts777 - 04-03-2009, 23:36 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 05-03-2009, 20:10 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: v126 - 05-03-2009, 21:05 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 18-03-2009, 23:13 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: v126 - 19-03-2009, 01:01 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: hulgus - 19-03-2009, 16:41 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Jannar - 22-12-2010, 02:27 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: diesel - 22-12-2010, 10:31 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 23-12-2010, 20:17 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: traatjalg - 24-12-2010, 12:20 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: _rein_ - 24-12-2010, 12:55 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne