29-12-2010, 16:09 PM
(29-12-2010, 14:47 PM)wax Kirjutas: Huvitav mis sellise riistapuu eelarve umbes oleks.Tüüpilisel "romulat" omaval maamehel mõnisada eurot elektri, värvi ja keevitusmaterjali kulu. Sellisel, milliseid õuesid oleme Talverallide radade ääres kümneid näinud.
Puhtalt lehelt alustaval linnamehel max. 1,5-2K eurosid.
Sel on poekoti TD, manuaal ja pööramine käib läbi rooli kahe pidurivõimendiga. Pidurdab emba-kumba linti ja kogu ooper. See on lahe, pole mingeid tobedaid kange, saab ühe käega juhtida ja teisega näiteks hüdrosüsteemi reguleerida. Lintideks mingisuguse transpörtööri lint.
Tegelikult on selliseid masinaid skandinaavias ja usas sitta kanti ehitatud, venemaa guliibinitest rääkimata. Teoorias peaks kõige õrnem koht olema avatud differ, mis mingil hetkel saba paneb (ei kannata satikate võllid liiga kaua burnoutimist). See mõte, mis siin välja käidi, et see võiks olla sõltumatu tagasilla oma, tundub õige. Mersu/Bemmi/Fordi diffrid virna ja kui läheb katki, poldid lihtsalt uue vahele. Jäiga silla difri vahetamine on ju sitaks töömahukam.
Kõige keerukam välja mõelda korralik lint, mis kenasti ka peal püsib.