04-01-2011, 10:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2011, 10:29 AM ja muutjaks oli Basilio.)
(03-01-2011, 23:44 PM)meli666 Kirjutas: Nukkvõlli kett vast selles suhtes nigla, et tal ei ole rullpukse. Asi ju mõeldud õli sees töötamiseks.Nukkvõlli kett ei ole vist tõesti hea mõte, arvasin ise ka. Kui mingi asi on mõeldud terve elu õli sees suplema, siis "kurja ilma käes" läheb kiiresti hingusele.
Ja veel. Kui ikka plaanis enamvähem MB1 originaalpuhuri järgi teha, siis väldi kindlasti seda viga, et teoviskevõlli ja vahevõlli veorattad ei jääks sissepoole puhuri seina. Samuti plaanin need ketirattad asendada kas hammasrihma või tavalise rihma ratastega.
Jõuülekanne tuleb kindlasti teisele poole seina ja nii kinnine kui võimalik. Oled seda probleemi juba kurtnud ja panin kõrva taha!

Hammasrihma peale mõtlesin ise ka, isegi rattad on olemas, aga pelgan üleviskamist. Kui lumi vahele satub, siis kindlasti viskab. Kett selles suhtes parem, lõikab lumest läbi. Kiilrihm võib raskel veol libisema hakata kui lumi vahel. Kõik üheastmelised, mida näinud olen, käivad ketiga.
Aga mine sa paganat tea, võibolla töötab ka. Proovi! Sul ju nüüd 2 puhurit ja 2 põkat, mõisnik selline!

Mis sul nende kettidega siis juhtunud on? Kulunud, veninud või katki läinud?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.