07-01-2011, 11:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2011, 12:17 PM ja muutjaks oli gruppen.)
Ega ei aita...
Nagu me kõik näeme, tõstavad silindrid looka, mille külge kinnitub buldooser. Nagu me kõik näeme on vaatajapoolsel küljel terastala - sellega pannakse tera sobivalt paika (kas viltu või sirgelt ette). Hüdrosüsteem ei puutunud asjasse. Uuema jossi kohta ei tea aga ka seal on ilmselt sama lahendusega buldooser - s.t. loogaga lahendus. Tänapäevastel teehooldusmasinatel, mis Tallinnas triigivad on jah mõlemad tiivad hüdrosüsteemiga liigutatavad aga kuidas neid fikseeritakse - ei tea. Dt- 75-tel aga sellist süsteemi ei ole ja ei pea pead vaevama ka selle purunemiskindluse üle
75-ga on minu meelest lund lükates raske kõhu peale ka kinni jääda - eelduseks on muidugi see, et tera on ikka maas.
(05-01-2011, 00:56 AM)Timm Kirjutas: Pööratav tera DT-75 ees on DZ-42P.
Nagu me kõik näeme, tõstavad silindrid looka, mille külge kinnitub buldooser. Nagu me kõik näeme on vaatajapoolsel küljel terastala - sellega pannakse tera sobivalt paika (kas viltu või sirgelt ette). Hüdrosüsteem ei puutunud asjasse. Uuema jossi kohta ei tea aga ka seal on ilmselt sama lahendusega buldooser - s.t. loogaga lahendus. Tänapäevastel teehooldusmasinatel, mis Tallinnas triigivad on jah mõlemad tiivad hüdrosüsteemiga liigutatavad aga kuidas neid fikseeritakse - ei tea. Dt- 75-tel aga sellist süsteemi ei ole ja ei pea pead vaevama ka selle purunemiskindluse üle
75-ga on minu meelest lund lükates raske kõhu peale ka kinni jääda - eelduseks on muidugi see, et tera on ikka maas.