07-01-2011, 22:12 PM
Praegu siis käsil uue reduktori ehitus, mille valmistamiseks kasutan ZAZ 966 käigukasti peaülekannet, loomulikult ilma difrita, mille paigaldan omavalmistatud korpusesse (sama kast, mille koda kasutasin 2001 aastal oma custom motika valmistamisel, see vedeles siiamaani metallihunnikus, tundub, et midagi ei tohi ära visata, sest see metalliladu on mind palju aidanud
. Miks jälle ZAZ, sellepärast, et selle käigukasti difri "käbi" on nii pika võlliga, et sellest saab ühes tükis kohe ka uue võlli rootorile kuni rihmaseibini, ja tugevusvaru on väga suur, vedas see ju enne autot edasi nüüd ainult etteveotigu. Ümberehituse käigus panen kõik võllid ka laagritele, enne olid plastpuksid,mis nende pöörete juures olid ka üsna otsas.
