08-01-2011, 19:21 PM
Paneks siia ka ühe omaaegse vene inseneride ehitise pildi üles. Ise mäletan, et veel '70-tel need riistapuud ka eestimaal tööd tegid.
Pööraks siis tähelepanu teovõllide ja rootori mõõtude omavahelisele suhtele. Tigude pöörlemine oli minu meelest teineteisele vastassuunaline. Tänapäevastel tundub see rootor küll teoga võrreldes liiga tilluke olema ja seetõttu kinni jääbki.
Kui selline masin sõitis, siis võsa ragises tee ääres ja puud murdusid, sest too prits ei kartnud ka jalgpallisuuruseid jääkuubikuid...
Eks asi ole ka materjalis, millest see rootor tehtud on.
Ja kiirus oli tal töötades kõik 50km/h, mis see vana 157 välja võttis! Taga kuudis oli puhuri käitamiseks eraldi mootor. Ei saa kindlalt väita milline just. Ehk keegi mäletab neid riistapuid täpsemalt, või on ise näppinud...
Ei maksa siis suuruse peale ära ehmatada – pildilt saab proportsioone hästi vaadata!
Pööraks siis tähelepanu teovõllide ja rootori mõõtude omavahelisele suhtele. Tigude pöörlemine oli minu meelest teineteisele vastassuunaline. Tänapäevastel tundub see rootor küll teoga võrreldes liiga tilluke olema ja seetõttu kinni jääbki.
Kui selline masin sõitis, siis võsa ragises tee ääres ja puud murdusid, sest too prits ei kartnud ka jalgpallisuuruseid jääkuubikuid...
Eks asi ole ka materjalis, millest see rootor tehtud on.
Ja kiirus oli tal töötades kõik 50km/h, mis see vana 157 välja võttis! Taga kuudis oli puhuri käitamiseks eraldi mootor. Ei saa kindlalt väita milline just. Ehk keegi mäletab neid riistapuid täpsemalt, või on ise näppinud...
Ei maksa siis suuruse peale ära ehmatada – pildilt saab proportsioone hästi vaadata!