09-01-2011, 15:35 PM
(09-01-2011, 01:42 AM)meli666 Kirjutas: Kas ta võtab siis MF-i puhuril lumeviskelondi täispikkuses kinni? Äkki saab liiga kõvasti kätte? Proovi, et sarvedest tõmbad jõuga tagasi, et poole aeglasemalt masin edasi liiguks või lase ainult veerand laiusega. Mis siis teeb? Veel võiks proovida äkki suunaja äravõtmist. Äkki suunaja halva kujuga.
Kuigi võib veel üks tõsine viga peituda. Leidsin väiketraktorite raamatust ühe mõtlema paneva asja MF70-e kohta. Seal on öeldud, et kui väntvõll teeb 3500Rpm, siis jõuvõtuvõll teeb 700Rpm. Kuna ühes teises teemas selgus, et see vahereduktor ka pöördeid ei muuda, siis väntvõllilt viskerootorile ülekandesuhe täpselt 5. Samas sain veits aega tagasi uudistada ühte Partneri kaheastmelist puhurit. Silma järgi oli rihmarataste ülekanne kuskil üks kahele mootorilt viskerootorile. Nii et äkki viga peitub üldse MF puhuri viskerootori liigmadalates pööretes? Sulalumi võibolla ei saa piisavalt hoogu sisse, et jõuaks korralikult väljuda? Näiteks USSR V4 sapaka mootoriga lumepuhuril on see ülekande suhe suisa üks ühele.
Muidugi, ega seda nii väga lihtsalt testida ei saa, kuna esiteks tuleks vahele panna mingi kiirendav reduktor ja suurem probleem tekib ilmselt siis sellega, et mootor jääb ka lahjaks.
Isegi mõnesentimeetrist poolsula lund lastes lööb londi kümnekonna meetriga kinni. Isegi siis, kui kõik pöörded mis mootorist tulevad mängu panna(sai optilise tahhokaga mootori otsalt mõõdetud huvi pärast 6600 rpmi välja).
Kinni läheb nimelt lont.. Kasvatab kinni niiöelda selle poole poolt, mida lumi hooga tabab.
Samas tavalises kinnivajunud lumes või värskes võib lasta poole pöördega ja 3/4 laiusega puhurikõrgust lund. Masinal all rattareduktorid, mis kiirust umbes poole peale kärbivad. Praeguse ülekandega pole mingeid jõuprobleeme.
Seda kiiremat ülekannet katsetada pole tõesti lihtne. Lonti ära võtta pole veel proovinud, kuna ilmselt saab siis enamuse otse üles paisatud materjali endale kaela. Aga ehk proovin hiljem.